donderdag 6 maart 2014

Review: fake blending brush

Ik liet eergisteren mijn bestelling zien en ik was ook zeer verbaast toen ik gisteren het eerste pakketje al binnen kreeg. (Ik had hem vorige week besteld en meestal duurt het meer dan een maand voor ik iets krijg) Hierin zat mijn blending brush met handvat.


Dit vind ik altijd zo leuk als ik iets van ebay bestel. Het zit altijd in van die leuke Aziatische verpakkingen die super vrolijk zijn. Deze heb ik al eerder binnen gehad toen ik een normale blending brush dupe kocht.


Ik dacht dat deze brush echt veel groter zou zijn. Maar hij is volgens mij kleiner dan 10 centimeter. Wat ik jammer vind. Hij is ook erg smal, ik weet niet of ik dit fijn ga vinden. 


Het topje is plat afgesneden. Dit stond ook niet op de originele afbeelding. Het materiaal is super stroef. Ik maak deze sponsjes altijd wel wat nat, maar dit is echt heel erg. Het voelt ontzettend nep. Ik heb nog nooit de echte blending brush gehad, maar volgens mij hoort het niet als een soort plastic aan te voelen. Ik mag natuurlijk niet zeuren want het is nep. Maar mijn andere was best goed, dus dit vond ik toch wel jammer. 


Hij blend wel echt heel goed. Mijn foundation ziet er gewoon goed uit. Hij dekt iets minder, maar ik heb niet super veel dekking nodig. 


Iets wat ik een groot nadeel vind is dat hij niet stevig in de houder zit. Tijdens het blenden voelde ik soms de rand van het plastic schuren. 


Conclusie:

Deze brush doet zijn werk prima. Hij blend mooi en maakt mijn foundation nog net iets natuurlijker. Het nadeel is dat hij heel klein is en je dus langer bezig bent met het aanbrengen van foundation over het hele gezicht. Ik denk dat ik hem vooral voor concealer ga gebruiken want daar is hij perfect voor. De kwaliteit van de houder is matig en ik denk dat het ook niet lang meer zal blijven zitten. Je moet het sponsje ook echt nattig maken omdat hij anders ontzettend stroef is. 

Ik kocht deze brush hier 

Wat vinden jullie van deze brush? 

Liefs, 

Tara







1 opmerking: