dinsdag 4 maart 2014

Mijn bestellingen

De afgelopen week heb ik aardig wat besteld. Ik mag van mezelf nu niets mee bestellen, maar het is allemaal zo leuk dat ik het graag met jullie wilde delen.

Ebay 


Als eerste kocht ik deze beauty blender met een handel eraan. het is natuurlijk niet de beauty blender zelf, maar een dupe. Ik vind een handvat eraan toch wat fijner denk ik, dan zo'n sponsje los. We zullen het zien. Ik kocht deze make up kwast hier.


Ook kocht ik een bodychain op ebay. Ik vind dit zo mooi. Ik hoop dat hij me pas aangezien het aziatische maatjes zijn, maar het zal wel. Ik wil hem trouwens niet over een bikini dragen maar over een jurkje of shirtje. Ik kocht deze ketting hier.

Buy In Coins 

Ik heb deze site gisteren ontdekt en ik merkte direct dat dit gevaarlijk terrein voor me is. Ik heb na vele reviews direct wat besteld. 


Ik kocht deze dupe van het Too Faced neutral eye palette. Hij was maar 3 euro 40. Ik heb helaas niet de originele versie van too faced, toch wilde ik deze dupe graag proberen. Je kunt hem hier kopen.


Zoals ik eerder zei, ben ik gek op aziatsiche producten. Ik wil al tijden sheet maskers proberen. Dit zijn pressed sheet maskers. Je legt ze in water en je sheet is klaar. Je hebt er dan ook direct 12. Ik kocht deze voor zo'n 70 cent (!!!) hier.


En ik kan natuurlijk geen bestelling plaatsen zonder een velvet lipstick te kopen. Dit is ook een aziatisch product en ik ben er zeer benieuwd naar. Ik kocht hem in de kleur #25.

Ik zal van elk product een review maken en of ik buy in coins ook echt zo goed vind als ik heb gelezen moet ik ook nog zien. Maar omdat alles uit hong kong komt zal dit nog wel even duren. 

Kopen jullie ook wel eens van sites als Ebay of Buyincoins?  

Liefs, 

Tara




1 opmerking:

  1. Leuk, die lipsticks en het palette heb ik ook! Zijn heel goed! :D
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen