maandag 24 maart 2014

Long Lasting Lipgloss review

Ik kan de komende tijd niet veel schrijven omdat ik van alles voor school moet doen. Hierna zal ik weer vaker updaten. Vandaag heb ik een review van het laatste product uit mijn buyincoins bestelling. Wat een matte lipstick was! 



De tube is net een laboratorium buisje en dat vind ik super leuk! Ik vind het jammer dat het met een nummer gaat in plaats van een naam qua kleur. Het nummertje gaat er ook super snel af. 


De applicator is een lang lipgloss kwastje met zo'n sponsje. Hij is wel heel lang wat onhandig is met aanbrengen omdat je dit heel precies moet doen. Maar anders kan je natuurlijk niet alles uit de tube krijgen. 


Dit is waarom ik het meer een lipstick vind dan een gloss. Dit pigment wauw. Zoals je ziet is het ietwat rommelig aangebracht, dit komt door de lange applicator helaas. Ik vind het wel een hele mooie matte kleur. En hij blijft de hele dag zitten. Je kunt je vriendje ermee zoenen zonder problemen. Eten is ook makkelijk, alleen als er iets heel vochtigs tegen aan komt gaat het vlekken. Maar het laat een stain achter op je lippen als je veel hebt gedronken. En die is eigenlijk ook best mooi. Hij gaat er wel moeilijk af 's avonds. Ik had mijn olie basis doekjes nodig die eigenlijk voor mijn ogen bestemd zijn. 


Ik ben super tevreden met deze lipstick en ik wil er zeker meer kleuren van kopen! Je kunt deze lipstick voor €0,95 kopen bij buyincoins 

Houden jullie ook zoveel van matte lipkleuren? 

Liefs, 

Tara




5 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Ik ga nu ook kopen hihi


    http://shopaholicoverhere.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt een plaatje, vooral het matte effect vind ik echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lipgloss.
    Wat een pigment, super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat een mooi matt effect! Ik heb de lichtroze variant hiervan besteld. Deze misschien ook maar even in het mandje gooien..

    BeantwoordenVerwijderen