maandag 31 maart 2014

Mijn eerste mac cosmetics product.

Ja ja! Eindelijk heb ik iets bij mac gekocht. Het voelde heel speciaal, omdat ik nog nooit zoveel geld heb uitgegeven voor een lippenstift. Maar ik vond dat ik het verdiende. Ik wil het al zo lang en ik had geld over van de afgelopen maand. Dus het kon! Maar is het die €18,50 nou echt wel waard?



Voor de mensen die al eerder mac hebben gehad is dit natuurlijk niet zo bijzonder. Maar ik vind het toch leuk om te laten zien. Het doosje maakt het zo chique. Ik heb de kleur Relentlessly Red gekocht. 


Ik heb de huls van mac lippenstiften altijd prachtig gevonden. De subtiele glitter in het zwarte en ja het is gewoon zo mooi. Het voelt ook heel stevig. 



Die kleur is toch prachtig? wauw. Ik vind hem zo mooi. Ik blijf er ook telkens maar naar kijken. 


Dit is de kleur uiteindelijk op mijn lippen. Een prachtige roze rode kleur. Het enige nadeel vind ik dat hij wat moeilijk op te doen is. Maar misschien komt dat omdat hij net nieuw is en de matte versie is. Verder geeft hij niet af en blijft hij ontzettend lang zitten. 


Nou ik kan zeggen dat ik echt heel erg tevreden ben met deze lippenstift. Ik vind hem mooi en dit blijft echt niet mijn enige mac product. 

De mac retro matte lippenstiften kosten €18,50 en zijn te koop bij douglas of de mac pro store. 

Wat vinden jullie van deze kleur? Heb jij ook iets van mac? 

Liefs, 

Tara





8 opmerkingen:

  1. Wauw, echt een schitterende kleur dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige knalkleur!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie felle kleur! Ik heb zelf ook nog nooit iets van Mac gehad, maar ik ben zeker van plan om eens iets aan te kopen van dit merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie zomerse kleur! Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, je hebt echt een hele mooie kleur gekozen. Staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleur! Staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen