maandag 17 maart 2014

Compressed sheet mask

Door wat technische problemen (zoals mijn laptop lader vergeten) is er de afgelopen dagen geen artikel online geweest sorry hiervoor!

Afgelopen week kreeg ik een pakketje binnen met daarin mijn Too Faced Dupe maar ook mijn compressed sheet masks. En natuurlijk ging ik die ook testen voor jullie!


Natuurlijk zitten de maskers weer schattig verpakt. Het zijn net kleine pepermuntjes. Ik verwacht ook niets anders van een Aziatisch product. 


Het is ook net zo klein als een pepermuntje, de dikte is ook hetzelfde. Er staat een S op, van sheet. Denk ik dan. Ik ben echt bang dat ik dit ga scheuren als ik het in het product leg. 


Je moet het masker met water ontvouwen of met een verzorgingsproduct. Ik gebruik mijn tonic van byphasse. Ik vraag me dus af of het masker zonder een verzorgingsproduct zal werken. Ik weet sowieso niet wat hij doet, want het is allemaal in het Aziatisch geschreven. 


Eenmaal in de tonic, ontpopt het muntje. Het is net zo'n handdoekje die je op vakantie wel eens kocht en in een emmer water moest gooien. Ik verbaasde me wel over de stevigheid van het doekje. Het scheurde niet bij het uitvouwen. 


Nou ik heb hier toch kapot om gelegen. 20 minuten lang moest ik hier mee rond lopen. Ik heb 1000 selfies gemaakt en mijn familie nogal afgeschrokken. Het trekt wel en na 20 minuten is hij ook volledig opgedroogd. 


Ik vind het net zo'n horror masker. Dit was trouwens na dat ik hem op heb gehad. 


Mijn huid voelde heel zacht hierna. Maar of dat nou echt met het masker moest. Ik denk het niet. Die tonic maakt mijn huid sowieso al heel zacht. Ik ga het nog uitproberen met andere vloeibare producten. Het is wel heel grappig voor een sleep over of als je in een selfie mode bent. 

Alsnog vind ik het geld wel waard, het waren 12 stuks voor €0,68 is niets om te klagen toch! 

Wat vinden jullie van dit masker? 

Liefs, 

Tara







Geen opmerkingen:

Een reactie posten