vrijdag 7 maart 2014

Februari favorites!

Pff het is alweer maart. De tijd gaat zo ontzettend snel. Maar nu het maart is, is het ook weer tijd voor mijn favorieten van afgelopen maand.


Afgelopen maand heb ik deze gloss echt elke dag gedragen (sinds ik hem heb dan). Hij is zo fijn en geeft een prachtige kleur af. Ik hoef hem bijna niet bij te werken! Ik wil hier zeker nog meer kleurtjes van kopen. NYX Butter gloss 05 crème brulee €6,99 bij Douglas



Mijn eerste bronzer is direct ook een groot succes. Ik wilde een matte bronzer maar ik zag later dat deze in de pan glitter heeft. Maar hier zie je niets van terug op je gezicht. (gelukkig) Hij is perfect voor een lichtere huid. 
NYC Big Bold Bronzer 601 ManhaTAN €3,99 bij de Kruidvat


Ik kocht in de afgelopen maand ook twee brushes. Die ik sinds ik ze heb elke dag heb gebruikt. De Hema Blending Brush en de Essence Blush Brush. Ik ben helemaal gek op de blending brush en ik snap echt niet hoe ik ooit zonder heb gekunt. Nu moet ik echt de echte hebben van MAC (217). De blush brush gebruik ik vooral voor mijn bronzer omdat hij lekker smal is. Bij blush gebruik ik liever mijn kabuki kwast. 
Blending Brush €2,60 bij de Hema en de Blush Brush €2,89 bij de Kruidvat 


Nou dit is totaal geen verassing. Maar mijn NYC palette voor blauwe ogen is echt een grote favoriet. Ik heb hem tot nu toe elke dag gebruikt. NYC is voor mij echt een herontdekt merk! 
NYC Individual Eyes for Blue Eyes 942 €4,99


Ik won bij Palmolive een bon van ici paris van 50 euro. (Ik won dit omdat ze mijn artikel over hun douchegel zo leuk vonden) en toen kon ik dus eindelijk een duurder parfum kopen. Ik wilde altijd al Chloè Eau de toilette. Dus ik besloot deze aan te schaffen. Ik moest er 8 euro bij betalen en toen had ik een flacon van 50ml! 
Chloè Eau De Toilette 50ml €58,95 bij ici paris en douglas


Mijn foundation van Essence was op, dus ik kocht een nieuwe BB crème. Helaas prikt hij wel een beetje, maar de dekking is geweldig. 
Catrice BB cream 010 light beige €6

Om mijn favorites een keer anders dan anders te doen heb ik ook mijn favoriete film van afgelopen maand en mijn meest besluisterde muziek van afgelopen maand voor jullie! 

Mijn favoriete film van de afgelopen maand


The Emperor's New Groove (ook keizer kuzco in nederland) is echt een film wat me terug brengt naar mijn jeugd. Toen zag ik hem voor het eerst. Ik wilde hem heel graag nu nog eens zien. En ik vind hem nog steeds geweldig. Het gaat over Keizer Kuzco die door al zijn rijkdom verwaand is geworden en alleen maar aan zichzelf denkt. Hij ontslaat zijn advisor maar zij is ook een heks en wilt hem doden, maar in plaats daarvan geeft haar hulpje Kronk (waar ook een film over is gemaakt, die is iets minder leuk) het verkeerde flesje en veranderd hij in een Lama. Kuzco wilt dan hulp van een bewoner uit het dorp waar hij zijn zwempaleis op wil zetten en dan leert hij allemaal morele dingen. Het is ECHT een aanrader. 

Muziek

Sinds ik in December naar het concert van I See Stars ben geweest, ben ik hooked. Ik luister elke dag hun laatste album New Demons en het verveelt nog steeds niet. Ik heb vele favoriete nummers maar mijn meest favoriete is Violence Bounce (People like you). 




Daarnaast bracht een van mijn favoriete bands Memphis May Fire twee nieuwe nummers uit. Waarvan ik er een echt goed vind en de ander niet zo. No ordinary love vind ik het goede nummer! 





Wat waren jullie favorieten van afgelopen maand? 

Liefs,

Tara 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten