woensdag 12 maart 2014

New in : Too Faced Natural Eyes dupe

Wow, buyincoins.com heeft echt snelle verzending. Vorige week maandag had ik mijn spulletjes besteld en nu heb ik twee van de drie producten al binnen.



Ik vind de verpakking echt prachtig. Eerst zit het in een mooi kartonnen doosje. Maar als je hem daar uit haalt heb je een blikken doosje,wat sluit met een magneetje. Hij voelt natuurlijk niet super sterk aan maar dat mag bij een dupe vind ik. 



Als je het doosje openmaakt zit er voor het spiegeltje een instructie boekje. Die heb ik even weggehaald zodat jullie het kleine spiegeltje kunnen zien. Super handig. De kleuren zien er prachtig uit. Ik moest het doosje wel voorzichtig opendoen want volgens mij kan de bovenkant er ieder moment vanaf breken. 




Bij het palette krijg je dus een instructie boekje. Dit krijg je ook bij het originele palette, maar die ziet er natuurlijk wel wat beter uit dan. Hierop zijn de foto's wel wat onscherp. Maar ik kan er mee leven. 

Swatches Day


Elke rij is een ooglook. Je kunt natuurlijk mixen, maar ik laat het per ooglook zien. Als eerste Day, dit zijn alleen maar matte kleuren. Vaak werken die niet zo goed, zeker bij een dupe. En dat zie je hier ook. Jammer! van links naar rechts: Heaven, Velvet Revolver, Sexspresso 

Swatches Classic


De tweede ooglook heet classic en dat zijn shimmery beige kleuren. Ik vind ze wel heel mooi. De shimmery oogschaduwkleuren zijn romiger dan de matte (dat zijn alle bruine kleuren) en dat werkt heel fijn vind ik. Van links naar rechts: Silk Teddy, Push-Up, Erotica

Swatches Fashion 


Als laatste heb je Fashion, en deze vind ik ook een van de mooiste. Ik vind deze kleuren heel mooi, zelfs de gelige. Van links naar rechts: Nude Beach, Honey Pot, Cocoa Puff 

Over het algemeen heb ik niets te klagen over dit palette. Zeker omdat dit maar een paar euro kostte. Maar het haalt het niet met de originele. Helaas heb ik deze niet in mijn bezit maar ik heb een foto met swatches van internet gehaald voor jullie. 


Ik zal ooit de echte in mijn bezit hebben, maar tot dan zal ik het met deze moeten doen en dat vind ik geen probleem! 

Dit palette komt van Buyincoins.com en kost €3,32

Zouden jullie dit palette ook willen of hebben jullie toch liever de echte? 

Liefs, 

Tara 







4 opmerkingen:

  1. Wel héél mooi voor die prijs!

    www.iamafashioneer.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze heb ik ook, maar niks kan inderdaad op tegen de originele!
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen