zaterdag 1 maart 2014

Catrice Prime & Fine Pore refining Anti-shine base

Toen de nieuwe collectie van Catrice uit kwam, was de primer de allereerste die ik wilde proberen.


Ingrediënten: AQUA (WATER), CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PROPANEDIOL, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, CETYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, GLYCERYL DIBEHENATE, C10-18 TRIGLYCERIDES, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, PECTIN, CARBOMER, LECITHIN, ETHYLHEXYLGLYCERIN, CETETH-20, XANTHAN GUM, STEARETH-20, PEG-75 STEARATE, SODIUM PEG-4 PEI-6 PHOSPHONATE, SODIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL.

De primer belooft je poriën te verkleinen en je huid minder te laten glanzen. Het is longlasting en olie vrij. Ik vind de verpakking van de primer echt heel mooi en het doet me denken aan de smashbox primers.


De substantie is dik en volgens mij is dat goed voor een primer. Het ziet eruit als een crème, maar het voelt een beetje trekkerig. Ik denk dat ik dat niet zo fijn ga vinden. 


Dit is mijn gezicht zonder primer en verder ook helemaal niets. 


Dit is mijn gezicht met de primer, ik zie niet super veel verschil, mijn huid glanst misschien iets minder. 


Dit is mijn gezicht met primer en met foundation. Ik vind dat ik er nog steeds een beetje glimmend uit zie en mijn poriën zijn nog steeds wel zichtbaar. 

De primer trekt heel erg en dat vind ik niet fijn. Hij is wel longlasting. Mijn make up bleef de hele dag goed zitten. En ik had toen geen setting spray gebruikt. 

Voordelen: 

- Longlasting
- Makkelijk verkrijgbaar
- €4,59

Nadelen: 

- Hij trekt heel erg
- De meeste dingen die hij belooft, doet hij niet geweldig.

Zou jij deze primer halen? Of ga je toch liever voor een duurdere versie? 



2 opmerkingen:

  1. Jammer dat je niet super positief bent, ik hoorde over de groene versie ook al niet heel veel goeds helaas. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind het ook jammer. Ik keek het meeste uit naar deze primer. Helaas :(

      Verwijderen