zaterdag 1 maart 2014

Catrice Haute Future

De nieuwe producten liggen nog maar net in de winkel en Catrice komt al weer met een nieuwe limited edition collection. Deze zal Haute Future heten.

Catrice verteld het volgende over de nieuwe collectie:
Future of Fashion. The latest designs are futuristic, edgy and straight. Reflecting surfaces, holographic 
materials and metallic elements bring the future into the present. A powerful digital look fulfils the highest 
couture demands and is eccentric as well as energising. The focus is on a palette of cool colours with 
shimmering green and silver nuances.

Catrice Haute Future Baked Eyeshadow 



 C01 Gem Into The Future
 C02 iROSEdescent
C03 Never Green Before

Ik ben zelf niet zo gek op mono oogschaduw, ik heb het liever in een palettje. De kleurtjes zijn wel heel mooi, vooral Never Been Before.  Catrice zegt dat het een holografisch effect zal hebben, ik ben dan wel benieuwd hoe dat er uit zal zien. De Baked Eyeshadows worden voor €3,79 verkocht, wat ik toch wel prijzig vind.

Holographic Liner 


C01 GaLILACxy

Ik draag eigenlijk nooit een andere kleur liner dan zwart. Volgens Catrice is veranderd deze van kleur. Daarom ben ik er toch nog wel benieuwd naar. Deze kun je kopen voor €3,49.

Blush Pearls 


C01 iROSEdescent

Wat gek dat dit dezelfde naam heeft als een van de oogschaduws. Ik ben hier wel heel benieuwd naar. Ik vind blush pearls altijd zo mooi. Deze ga ik sowieso kopen als de collectie in de winkel ligt. Deze pearls liggen in de winkel voor  €3,99.

Iridescent Topper 


C01 iROSEdescent 

Weer iets met dezelfde naam. Ik vind dat wel echt heel jammer. Dit is een eyeshadow topper, met 3D glitters erin. Ook kun je het gebruiken al highlighter. €3,99 

Ultimate Nail Lacquer 

C01 Electrix Blue 


C02 Never Green Before 




 C03 iROSEdescent 




C04 GaLILACxy

C05 Gem Into The Future 


C01 Holo is the new Yolo 

Ik kijk nooit echt uit naar nagellakjes. Dus nu ook niet echt. Ik vind hiervan Never Green before de mooiste. En Holo is the new Yolo vind ik echt een stomme naam haha. Verder zijn dit dus een beetje saaie kleurtjes en niet echt intergalactic. Ze zullen €3,39 kosten. 

Iridescent Lip Colour 

 C01 Holo is the new Yolo 

C02 iROSEdescent 

Ik vind Holo is the new Yolo wel heel mooi, maar de lila kleur niet echt. Het is een lippenstift die een gekleurde glans achterlaat. Ik vraag me dan toch af of die lila kleur mooi is. De lippenstiften zullen €3,99 kosten.

Ik ben bij deze collectie vooral benieuwd naar de blush pearls en de eyeliner. Voor de rest vind ik het niet heel erg bijzonder en ik vind het jammer dat de namen telkens hetzelfde zijn.

De collectie zal tussen april en mei in de winkels liggen. Welk producten ga jij dan zeker halen?

Liefs,

Tara


2 opmerkingen:

  1. Hey wijffie,

    Ik had het net ook over de prijs van de oogschaduw met mijn ouders. Ik koop die van mij gewoon bij de action voor 1 ;) afzetterij joh!

    Maar verder wel benieuwd op deze collectie!
    Bedankt voor al het advies tot nu toe ( ik weet dat er veel mensen haten maar ik vind het oprecht leuk om je blog te lezen!

    Your number one fan haha

    BeantwoordenVerwijderen