woensdag 19 maart 2014

Disney Tag


Ik ben echt gek op Disney. Dus ik moest deze tag wel doen! Ik ben een keer naar Disneyland Parijs geweest, maar ik was erg jong. Ik zou hier zo graag weer heen willen om die magie weer te herbeleven. Maar laten we het nu maar een beetje magisch maken met de Disney Tag!

Wat is je favoriete Disney film?
Nou deze vraag kunnen jullie denk ik ook wel voor me beantwoorden. Alice in wonderland is mijn favoriete film. Beide versies. Maar het liefste de tekenfilm. Ik heb hier ook een aantal spullen van. Boeken, films, spellen enzovoorts. Het is gewoon een hele fantasievolle film en ik heb zelf ook nogal veel fantasie, dus het pas perfect bij mij.

Welke prins wil je zijn? 

Ik heb echt geen idee eerlijk gezegd. Ik vind de prinsen nooit heel erg boeiend om eerlijk te zijn. Ik ga lekker voor Keizer Kuzco. Want dat is de enige die ik grappig vind, ook al denkt hij eerst alleen aan zichzelf.


Welke prinses wil je zijn? 

Sowieso AriĆ«l. Ze is lekker eigenwijs net zo als ik. En ze zwemt de hele dag in een prachtige zee (ook al wil ze dan een mens zijn, maar goed) en ja welk meisje heeft er nou niet van gedroomd een zeemeermin te zijn? 

Op welk karakter lijk jij het meest? 

Dan denk ik toch weer Alice. Omdat ik veel fantasie heb en vaak random weg droom. Ze heeft hele dialogen met zichzelf en dat heb ik ook wel veel. 

Wat is je favoriete liedje? 



Ja ja. Deze film is in 2006 opnieuw uitgebracht en toen is het van Disney geworden. En dit is by far mijn favoriete nummer. Het is zo vrolijk en ik ken hem ook helemaal uit mijn hoofd.

Wat is je favoriete Disney park? 

Tja... Ik ben helaas alleen in Disneyland Parijs geweest en hier weet ik bijna niets meer van. Ik weet wel dat ik het prachtig vond en dat ik helemaal gek was op de rondvaart in de boot langs poppen die It's a small world zingen. Ik wil heel graag weer terug. Ik zou ook graag Disney world willen bezoeken.

Welke van de originele Disney figuren is je favoriet? 

Dat is Goofy. Hij is een kluns en dat vind ik altijd heel leuk.


Wat is jouw favoriete Disney film? 

Liefs,

Tara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten