zaterdag 8 maart 2014

NYC Palette ooglook

Eerder deze week schreef ik een review over het NYC palette voor blauwe ogen. En sinds ik deze heb, draag ik hem elke dag. Ik vind hem prachtig.

Omdat ik toen geen goede foto's kon maken, heb ik nu nog de aparte ooglook voor jullie.


Voor deze look gebruikte ik het volledige NYC palette en de Hema blending brush. 


Ik vind dat deze look ook echt mijn oogkleur naar voren haalt, het staat me heel goed al zeg ik het zelf. 


Ik begon als eerste met de primer. Deze is ontzettend fijn. Het is het onderste beige kleurtje. Hierna bracht ik de tweede kleur op mijn bewegend ooglid aan. Dit is een beetje een groen/grijze kleur. In mijn crease bracht ik de donker bruine kleur aan. Deze is ontzettend gepigmenteerd en moet je echt goed blenden. In mijn outer v bracht ik de aubergine kleur aan om de look nog intenser te maken. Ik gebruikte de eerste kleur als highlighter voor mijn wenkbrauw bot en de witte highlighter voor in mijn binnenste ooghoek.


Ik vind de look ontzettend mooi. Ik ben sowieso meer van de wat donkere nude tinten want dat vind ik het mooist staan. Dit palette is echt een aanrader! 

Wat vinden jullie van mijn ooglook?

Liefs, 

Tara

1 opmerking: