donderdag 6 maart 2014

Opgemaakt #1

Ik heb dit nog nooit gedaan, en misschien vinden jullie het wel helemaal niet leuk maar toch wilde ik het een keer proberen. Ik heb niet alles precies op een volgorde en het komt van verschillende maanden, ik heb ook in de tussentijd al een aantal dingen weggegooid. Maar in ieder geval heb ik er nu een paar.

Dove Purely Pampering 

Deze heb ik al een tijdje geleden opgemaakt. Dit is mijn meest favoriete douche gel. Hij ruikt heerlijk en verzocht je huid ontzettend goed. Je komt met een prachtig verzorgd huidje de douche uit. Ik heb zoveel douchegels dat ik nu geen nieuwe zal kopen, maar dat wil ik eigenlijk wel. 

Palmolive Aroma Therapy Warme Vanilla 


Er zit nog een klein randje in, maar die krijg ik er echt niet meer uit. Ik vond hem niet super maar ook niet verschrikkelijk. Nu heb ik een nieuwe aroma therapy en die vind ik veel fijner! 

Haarmasker kruidvat 


In al mijn enthousiasme haalde ik het label eraf want ik wilde deze pot gebruiken voor een DIY. Tot ik bedacht dat ik dit artikel wilde doen. Het was een haarmasker van het eigen merk met granaatappel. En hij werkte ontzettend goed! Ik test nu een van Balea maar ik wil deze graag opnieuw kopen. 

Etos oogreinigingspads lotion


Dit is hands down mijn favoriete reinigingsproduct. Ze voelen zo zacht en maken goed schoon. Ik kocht direct nieuwe, maar heb per ongeluk de olie versie gehaald maar die is niet zo fijn als deze. Aanrader! 

Lush Fun Green


Dit spul kun je voor werkelijk alles gebruiken, zelfs je was. Ik gebruikte het als shampoo. Dit was een van mijn eerste lush producten. En ik baal ECHT dat hij op is, dus deze ga ik snel opnieuw kopen. 

Dit was mijn eerste opgemaakt blogje. Willen jullie dit vaker zien? 

mvg, 

Tara


\

Geen opmerkingen:

Een reactie posten