donderdag 27 maart 2014

NYX lipstick Fig

Ik heb deze week een tegenslag gehad. Ik had een leuk filmpje geplanned voor mijn blog. Maar toen ik bijna klaar was, was hij ineens weg en nergens meer te vinden. En toen liep mijn premiere trial ook nog eens af. Ik hoop hem dit weekend alsnog online te kunnen zetten, maar voor nu moeten jullie nog even geduld hebben. Ook komen de tentamens eraan en heb ik veel verslagen, ik zal dus een tijdje niet zoveel posten.

Maar in alle drukte ging ik gisteren naar Utrecht om model te zitten voor het knippen van mijn haar. En daarvoor besloot ik in Utrecht even ontspannen te shoppen. Ik kocht daar een nieuwe NYX lippenstift en die zal ik jullie nu laten zien.



Ik vind de verpakkingen van NYX vaak wel mooi, maar deze vind ik een beetje simpel. Opzich is dat ook niet erg, maar het oogt een beetje goedkoop. Natuurlijk is dit geen duur merk dus dat is wel logisch. Ik heb hem helaas gisteren in al mijn enthousiasme al wel gebruikt, sorry hiervoor. 


Het is een mooie oudroze kleur. Ik vind de naam ook heel leuk. Fig. Ik vind vijgen ontzettend lekker. Maar ik associeer dit toch eerder met de kleur paars. Dit is trouwens een van de weinige lichte kleuren die ik bezit. Dus het is een keer iets anders. 


Ik vind het echt een prachtige kleur. Hij gaat wel een beetje in de lijntjes zitten, maar dit valt niet heel erg op. Ik wist niet dat zo'n kleur mij zou staan. 


Ik ben echt ontzettend blij met deze lippenstift. Hij kan heel goed met wat zwaardere ooglooks en je hoeft er verder ook niet over na te denken dat je hem op hebt. Hij blijft aardig lang zitten. Met eten er tussendoor is het iets minder maar ach. Hij vervaagt niet vlekkerig maar het laat een lichte stain achter. Ik ben ontzettend tevreden. 

Deze lippenstift is voor 5 euro te koop bij de Douglas. Alleen is het niet in elk filiaal te koop. Je kunt hem natuurlijk ook op www.douglas.nl bestellen. 

Wat vinden jullie van deze lippenstift? 

Liefs, 

Tara 




4 opmerkingen: