maandag 3 maart 2014

NYC Individual Eyes Palette review


Dit palette kon je al eerder zien in mijn shoplog maar ik moest hem natuurlijk ook nog reviewen. Ik moet van te voren zeggen dat ik geen goede ooglook kon maken, omdat ik er niet de goede brush voor had. Maar die komt nog in een andere blogpost. 



Dit palette is dus speciaal voor blauwe ogen. Je hebt ze ook voor groene en bruine ogen. Ik vind de kleuren zo er heel mooi uit zien. Helaas hebben ze geen namen. Wel krijg je er een kaartje bij waarop staat wat de highlighter is enz. In ieder geval om de ooglook te kunnen maken die je op de achterkant kan zien. Er zit een oogschaduwprimer bij in en een extra felle highlighter, die vooral mooi is voor in je ooghoek. Het kaartje op de achterkant geeft een mooie ooglook weer, wat handig is voor meisjes die nog net bezig zijn met make up. 


Dit is dus zonde, de swatches lijken zo lelijk op mijn arm. Maar de kleuren zijn prachtig als je het op je oog aanbrengt, vooral de op een na laatste is prachtig gepigmenteerd. Ik vind trouwens de eerste kleur, wat de highlighter is, echt heel mooi. Maar de swatches komen zo gewoon niet mooi uit. De tweede kleur is in het echt ook niet zo super mooi gepigmenteerd, maar de rest ben ik dik tevreden mee. 


Ik kon de ooglook niet mooi tot zijn recht brengen met mijn normale kwasten. Ik heb nu een blending kwast in mijn bezit, en dan is het echt prachtig. Ik zal dus nog een goede ooglook posten. 

Conclusie: Dit palette is heel mooi, en handig als je begint met make up, want alles wat je nodig hebt voor een mooie ooglook zit er in. Het is al helemaal fijn, dat je op oogkleur kunt kiezen. En dat voor 5 euro! 

NYC is te koop bij de kruidvat. 





3 opmerkingen:

  1. De highlighter is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige look! De tinten doen mij een beetje denken aan een paar kleurtjes van het NAKED2 palette! Leuk blog ik volg je nu ;) X
    www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen