dinsdag 1 juli 2014

Review: Miss Sporty Oh Blushed again 010 Russian Doll

Ik begin deze blog met goed nieuws. Na het harde werken van de afgelopen weken ben ik uiteindelijk toch over! Ik moet wel deze zomer een vak inhalen die ik niet heb gehaald. Dus ik kan het nog steeds druk hebben.



Ik heb Miss Sporty nooit een leuk merk gevonden. Vond de verpakking nooit wat en de producten niet zo mooi en fijn. Nu zie je het merk toch steeds vaker voorbij komen. Dus ik dacht ik koop een leuke blush. Ik vind de verpakking nog steeds lelijk en goedkoop. Maar dat had ik niet anders verwacht.



De blush moet twee tinten roze hebben en in het midden een higlighter. Maar je komt natuurlijk moeilijk om de highlighter heen. Ook zie ik niet veel verschil tussen de twee roze kleuren. De highlighter vind ik wel heel mooi. 


De blush is heel erg licht, maar dat vind ik wel fijn want ik ga altijd overboord met mijn blush. Het is gewoon een mooie lichte blush. Ik heb gewoon alles door elkaar gebruikt en dan krijg je dit. 



Je ziet de blush misschien niet heel goed op de foto. Maar met een fullface make up erbij vind ik hem echt prachtig. Ik voel me ook echt een poppetje dus de naam is toepasselijk. Het is een heel simpel blushje die veel doet. 

Deze blush kost 2,99 en is te koop bij de DA en de Etos

Wat vind jij van Miss Sporty?

liefs,

Tara 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten