woensdag 25 juni 2014

Nieuwe nagellak! Essie Romper Room

Ik maak eigenlijk niet vaak een artikel over nagellakjes. Maar ik ben heel erg blij met deze nagellak dus ik wilde er toch een artikeltje over schrijven.


Deze nagellak heeft een mooi pastel roze kleurtje. Ik ben gek op dit soort nagellak kleurtjes, maar ze dekken vaak niet zo goed. Ik vind dat Essie vrijwel altijd een goede dekking heeft dus ik was erg benieuwd naar de dekking van deze lak. 


Het lakje dekt wel goed, maar dat is wel pas na 3/4 lagen. Wat op zich logisch is met dit soort kleuren. Het fijne van deze nagellak is dat hij heel dun op droogt. Ik heb vaak als ik meerdere lagen moet gebruiken, dat het te dik word en het heel langzaam droogt en daardoor ook snel afbladderd. Daar heb ik hierbij geen last van. 



Na twee dagen dragen, begint hij al wel wat nagel te showen. Maar dat is bij mij nooit zo raar. Ik zit heel veel aan mijn nagels. Ik heb hierbij ook geen topcoat gebruikt. 

Ik vind Essie het beste nagellak merk. Zelfs de glitterlakjes dekken super. En ik kan echt niet meer zonder. Ik wil mijn collectie snel uitbreiden. Voor Essie lakjes betaal je 10 euro. Deze was afgeprijsd voor 5 euro, dus ik ben wel bang dat hij eruit gaat. 

Wat vinden jullie van deze kleur? 

Liefs, 

Tara


2 opmerkingen: