dinsdag 3 juni 2014

Review: Tigi Bed Head Ego Boost & Fudge Root Juice


Het is ontzettend moeilijk om deze verpakkingen op de foto te zetten dus sorry hiervoor. Dit is mijn eerste haarproducten review! Meestal koop ik random drugstore producten die in de aanbieding waren. Maar sinds mijn favoriete youtuber Claire Marshall de bedhead producten heeft laten zien wilde ik wat hebben. Bed Head is een kappers merk en het is dus wat duurder dan een normaal haarproduct. Maar het is niet veel duurder dan John Frieda of iets dergelijks. 

Ik besloot dus naar de kapperswinkel in Deventer te gaan. Met het plan de candy collectie te kopen en de ego boost. Tot mijn grote schrik stond er niks meer bij de bed head sectie. Gelukkig kon ik bij de sale sectie nog 1 fles ego boost halen en kocht ik daarbij ook de Fudge Root Juice. De vrouw was zo vriendelijk mij nog meer korting te geven. 



Ego Boost is een leave in conditioner of een serum voor je puntjes. Ik gebruik hem als leave in conditioner. Ik doe hem 's avonds na het douchen in voor ik ga slapen. Als ik wakker word is mijn haar veel zachter en het voelt gezonder aan. Dat is bij mij ook wel nodig want ik stijl mijn haar om de dag (Ik heb krullen jaja) Ik heb het eerst 4 jaar lang gewoon elke dag gedaan, maar omdat ik het nu toch wilde minderen doe ik het om de dag. De Ego boost helpt bij beschadigd haar. Het is totaal geen vet goedje en het trekt direct in. Ik ben hier super tevreden over.
Het enige nadeel is dat hij niet heel zuinig doseert en hij volgens mij best snel op gaat.
De bed head ego boost kun je bij de kapperszaak in de buurt kopen of op beautybay.com voor €12,00

Voor de mensen die nog willen zien hoe claire het product gebruikt. Bekijk de video hieronder: 





Daarnaast kocht ik de Fudge Root Juice. Gewoon omdat hij in de uitverkoop was en ik extra korting kreeg. Deze komt bij onze winkel niet meer terug maar hij wordt nog wel bij beauty bay verkocht. Je moet dit dicht tegen de wortels van je haar aan spuiten en insmeren. Dan krijg je meer volume en word je haar sterker. Meestal vind ik dit onzin. Maar ik kan wel verschillen zien. Het maakt mijn haar wel degelijk voller. Het spul ruikt ook heerlijk. Alsof je net van de kapper komt.
De textuur is als een mousse maar dan dunner. Je moet wel oppassen dat je niet teveel gebruikt want dan word je haar hard. 
Je kunt de Fudge Root Juice kopen op beautybay.com voor €10,50

Ik kreeg bij de winkel ook een tasje met allerlei boekjes en heel veel mini's voor je haar. De winkel zit in de lange bisschopstraat. Bij de subway in de buurt als je eens een kijkje wilt nemen. 

Welke haar producten gebruik jij?

Liefs,

Tara 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten