zondag 1 juni 2014

May Favorites


Mei ging voor mij iets langzamer voorbij. Ik heb veel moeten doen aan school en daardoor ging alles een beetje langzaam. Ik had veel stress maar dat komt allemaal wel weer goed. Nu heb ik wel veel favorieten in mei gemaakt dus lees snel verder!


Als eerste de silky touch blush van Essence in 01 Adorable. En zoals de naam al zegt is hij ook heel erg adorable. De kleur is zomers en past mooi bij mijn heftigere ooglooks zonder dat ik er te opgemaakt uit zie. Ik had het niet verwacht maar ik ben er super blij mee. 


Over dit product ben ik laaiend enthousiast. Ik had er al vele goede dingen over gelezen maar nooit zelf geprobeerd. Toen mijn concealer op was heb ik me toch maar eens aan deze gewaagd. En waarom heb ik dat nooit eerder gedaan? Het heeft een perfecte dekking en verbergt zelfs de grootste wallen. 


Dan de foundation waar jullie al eerder over konden lezen. Ik gebruik hem al een tijdje en hij is nu al mijn favoriet. Dat heb ik nooit zo snel bij foundations. Ik kan nu al niet meer zonder. (Ik heb het pompje er trouwens uitgekregen yay) 


Een product wat al eerder tussen mijn favorites heeft gestaan en ook al een review over is geweest. Deze matte lipgloss is mijn holy grail. Ik kan hem op doen en er niet maar aan denken. Ik heb hem de afgelopen tijd elke dag op gehad. Ik ga er binnenkort meer bestellen! 


Deze lip & cheek tint van de Douglas had ik bij een andere blog gezien. Ik was heel erg onder de indruk van het pigment. Daarom wilde ik deze heel graag hebben. Ik heb hem in een berry kleur gekocht en hij is heel handig om snel even je make up mee te fixen. Je stopt hem snel in je tas en gaan met die banaan. 


Kan iemand mij vertellen waarom ik nooit transparante poeder heb gekocht? Dit product is ECHT geweldig. Ik denk dat ik hier snel door heen ga zijn, want ik gebruik het non stop elke dag. Het maakt mijn look zoveel natuurlijker. Een dikke aanrader. 


Na mijn negatieve review over de Catrice primer, wilde ik die van Essence eigenlijk ook nog een kans geven om te kijken of die beter was. En ja hoor deze is 10x beter. PoriĆ«n worden bijna onzichtbaar en je make up blijft super lang zitten. Deze verslaat Catrice net iets te goed. 


Ik heb eindelijk de they're real mascara gekocht. Het is dan wel een reisverpakking, maar zo kun je kijken of het effect wel zo goed bij jouw wimpers werkt zonder er direct 24 euro er aan uit te geven. Ik kocht deze mini verpakking voor 10 euro bij de douglas. Een review komt nog maar jullie kunnen een positieve verwachten! 

Favoriete film 



Ik heb heel veel films gezien in mei. Heel veel van Disney ook. Ik ben er een beetje laat mee, maar ik heb frozen begin deze maand pas gezien. En ik ben hooked. Wat een leuke film. Ook een van de eerste keer dat ik de liedjes er in leuk vind. Als je hem nog niet hebt gezien, kijk hem toch maar eens. 

Favoriete muziek



Toen ik erachter kwam dat een van mijn vroegere favoriete bands naar Nederland kwam was ik natuurlijk heel erg blij. Hollywood Undead is echt nostalgisch voor me. Dit nummer komt van hun laatste album wat ik nog niet zo goed ken. Maar dit nummer vind ik echt geweldig. 

Wat waren jouw favoriete producten? Stuur mij een linkje naar jouw favorieten! 

Liefs, 

Tara





4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie favorieten. Ik ben nu ook wel benieuwd geworden naar die concealer van Essence. Ik zoek namelijk altijd naar vloeibare concealers met een heel goede dekking.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een aanrader! Ik zou het zeker doen. Het is toch maar een paar euro!

      Verwijderen
  2. Oehh ik ben nu wel heel benieuwd naar de concealer en make-up base van Essence!

    BeantwoordenVerwijderen