maandag 9 juni 2014

Aankondiging!!!

Ik wilde deze blogpost even maken omdat ik een tijdje afwezig zal zijn. Voordat jullie gaan denken dat ik ga stoppen en niks meer ga plaatsen. 

Mijn laatste schoolweken van het jaar komen er aan. Dit was mijn eerste jaar aan de Hogeschool Utrecht, opleiding Journalistiek. Hoewel dit mijn droomopleiding was sinds de basisschool, gaat het me toch moeilijk af. Ik heb hard mijn best gedaan om op de opleiding te komen. En ik doe hard mijn best om er ook te blijven. 

Ik vind de school niet super. En het is heel erg wennen aan de andere aanpak van een opleiding in vergelijking met Havo. Ik vind dit een hele slecht overgang. Omdat ik hier heel erg aan moet wennen zijn mijn schoolprestaties ook aardig achteruit gegaan. 

Ik heb het positieve studieadvies op het half jaar maar net gehaald. Op dit moment heb ik 30 studiepunten van de 45 die ik moet halen om over te gaan. Ik moet dus deze tentamenweek alles halen om over te gaan. Hiervoor ben ik dus heel hard aan het werk. 



Aangezien ik zo min mogelijk afleiding wil hebben, zal ik mijn blog ook op een pauze moeten zetten. Ik vind dit heel jammer, maar school gaat nu eenmaal voor. Ik wil mijn droom behalen door deze opleiding te halen. Als dit niet lukt ga ik hoe dan ook door met schrijven. Ik zal me blijven opgeven om vrijwillig te schrijven voor kleine tijdschriften, om genoeg ervaring te krijgen zodat ik er toch nog kom. 

Ik vind het jammer om nu een tijdje niet te kunnen schrijven voor mijn blog. Maar het is wat het is en ik hoop dat jullie bij mij blijven. En dat ik over minimaal 2 weken weer actief kan zijn. 

Hopelijk tot dan! 

Liefs, 

Tara

3 opmerkingen:

  1. Ik wens je SUPER veel succes! Thumbs up!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes! Ik zit met precies hetzelfde vanaf morgen... Heb er nu 38 en moet er 50 halen. Moet te doen zijn, moet 2 vd 6 tentamens halen (en al mn dossiers maar dat red ik wel)
    Heel veel succes en focus je vooral op de dingen waar je nu goed in bent zodat je die punten niet misloopt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes! Zet 'm op!

    BeantwoordenVerwijderen