maandag 2 juni 2014

Benefit They're Real Travel size Mascara

Oke, ik weet niet of dit echt telt als een eerste aankoop van benefit. Maar ik noem het toch wel zo. Ik wilde eerst de mascara proberen voordat ik de full size kocht omdat niet iedereens wimpers hetzelfde zijn. Zo gezegd zo gedaan. Hier is mijn review.


Dé hype in de beauty wereld. Daar past deze toch wel echt bij. Maar toch had ik ook genoeg negatieve reviews gelezen. Het zekere van het onzekere nemen is dan voor mij het beste. Voor 10 euro kun je deze travel verpakkingen nu kopen. En ik vind dat toch wel een hele slimme zet van de Douglas en Benefit. 


Er is direct al een verschil aan de kleine verpakking. Bij de originele size is de hele verpakking zilver. Hierbij is de verpakking donkergrijs en de dop zilver. Ik vind zo'n kleine mascara wel heel schattig. 


Het borsteltje ziet er gewoon prima uit. Een beetje standaard. Mijn verwachtingen waren hierdoor niet zo groot. Hoe kan dit nou anders zijn dan andere mascara's? Dacht ik. 



Nou zo dus. Ik heb al best wat volume van mezelf. Maar deze mascara is ontzettend mooi en maakt geen spinnenpoten ervan of veel klontjes. Ik vind het alleen niet zo'n groot verschil hebben met de Miss Manga mascara die ik normaal heb. Hoewel die iets klonteriger is. En deze geeft na een strookje mascara al genoeg volume en lengte af terwijl dit bij de Miss Manga mascara wat langer duurt. 

Ik ben hoe dan ook zeer tevreden, maar ik twijfel nog wel over de full size. Deze mini verpakking kost 10 euro en is te koop bij de douglas. De fullsize is ook te koop bij de douglas maar dan voor 24 euro. 

Ben jij ook fan van de benefit mascara? 

Liefs, 

Tara



1 opmerking:

  1. Slimme zet om eerst de travel size te testen. Ik vind deze er wel mooi uitzien maar toch wat duur.

    BeantwoordenVerwijderen