donderdag 19 juni 2014

Review: Benefit They're real! Push-Up Liner (mini)

Toen ik gisteren thuis kwam werd ik blij verrast door een pakketje van Benefit. Met hun kraak de kluis actie won ik een van de mini push-up liners. Ik ben altijd benieuwd naar nieuwe producten, maar met eyeliners blijf ik tot nu toe altijd bij dezelfde. Zal deze liner dit veranderen?


In het pakketje zat ook een heel leuk boekje van benefit. Het doosje is natuurlijk echt een benefit verpakking. Hij is hetzelfde gebleven als die van de They're real mascara en dat is natuurlijk wel heel mooi! 


Ook op deze verpakking staan weer de uitslagen van een testpanel. Volgens 91% was de houdbaarheid goed. Dus deze blijft als het goed is de hele dag zitten. 81% vond de eyeliner waterproof. 86% zei dat het de wimperlijn knuffelde. En 84% zeiden dat de ogen groter leken. 


Ik vind de verpakking echt heel erg mooi. Hij past goed bij de They're real mascara. Het ruitjes detail op de dop vind ik ook heel leuk. 


De top is als eerste beschermt met een oranje dingetje. Wat in de eyeliner zit. Ik vind dit op zich wel een mooi idee. Maar hierdoor gaat de eyeliner straks er moeilijk uit. 


Het topje is zeer flexibel. Ik denk dat door de vorm en de flexibiliteit de liner makkelijk aanbrengt. 


En toen ging ik draaien om de eyeliner er uit te krijgen. Het kwam maar niet. Dus ik ging fanatiek draaien, en toen kwam er veels te veel aan de top. Hierdoor word het een beetje een knoeiboel.


Hier een swatch. Ik kan er goed strakke lijnen mee zetten. En hij is wel goed zwart. Hij droogt direct op, waardoor hij ook wel goed blijft zitten. 


Waterproof is hij zeker. Toen ik de swatch wilde weghalen lukte dit niet, ook na veel geboen. Ik deed dit met een tissue en water, wat normaal gewoon werkt bij eyeliner swatches. Ik denk dat daarom ook de langdurigheid heel erg goed is van deze eyeliner. 


Dit is nog zonder mascara etc. Hij is mooi zwart. In combinatie met de oogschaduw duurt het wel wat langer dan mijn liquid liner van Essence, maar het word veel strakker en donkerder. Ik ben zeer tevreden! 


Dit is de finished look, met de they're real mascara erbij. Ik ben zeer tevreden over de combinatie. Omdat de eyeliner direct droogt, hebt je geen last van eyeliner boven je ooglid als je knippert. 



En mijn full face, hiervoor gebruikte ik: 
-Catrice Prime & Fine Pore refining Anti-Shine base
- Essence Stay All day Concealer 10 Natural Beige
-Catrice All About Matt plus foundation 010 Light Beige
-Essence Silky Touch Blush 10 Adorable
-Essence Love Letters Highlighter powder 01 Love Poem
- Jemma Kidd On Set Mattifying Powder 01 Fair
-NYC Big Bold Bronzer 601 ManhaTan
- Hema Eyebrow pencil 11
-NYC eyeshadow base
- MUA Undressed palette
-They're real push-up liner
-They're real mascara
-Catrice Khol Kajal White 


De push-up liner is vanaf juli 2014 verkrijgbaar voor 25 euro. 
'
Vinden jullie deze liner ook zo mooi? Ik ga hem zeker in full size halen! 

Liefs, 

Tara










1 opmerking: