maandag 2 juni 2014

Vans X Star Wars


Mijn hart maakte een sprongetje toen ik zag dat vans een collectie zou gaan maken met Star Wars. Mijn favoriete schoenenmerk met een van mijn favoriete films. Het mooie was ook nog dat dit overeen kwam met het moment dat ik zomerschoenen mocht uitzoeken van mijn ouders. Ik moet wel wat bij betalen. That's okay. 

Ik hoorde al gauw dat ze heel snel de winkel uit vlogen dus ik moest haasten. Uiteindelijk heb ik ze vandaag kunnen halen en ik moet zeggen. Ik ben verliefd. 


De schoenen zijn super gedetailleerd en ik ga jullie zo laten zien waarom. Het zijn best drukke vans. Drukker dan ik ze ooit heb gezien. Maar ik vond deze de mooiste van waaruit ik kon kiezen in de winkel. Ik vind het leuk dat de print niet hetzelfde is en dat op elke schoen verschillende personages zitten. Ik ben vooral blij dat op de rechtse schoen Boba Fett (in het lichtblauwe vakje met het groene pak voor de mensen die het niet weten) staat. 


Dit is een van de speciale details. De nestels van de veters (jippie voor phineas & ferb) zijn de handvatten van lightsabers. Sorry hoor maar hier word ik toch heel gelukkig van. Ze letten op leuke details waar je de fans blij mee kan maken. 


Nog zo'n leuk detail. In het label staat "May the force be with you. 


Aan de binnenkant van de schoen staat altijd het vans logo. Maar ook hierbij hebben ze aan details gedacht en staat er star wars om het logo heen. 


En dan niet te vergeten. De doos is al een verzamelitem op zichzelf. Ik ben echt superblij met deze speciale vans. Het is eens een keer wat anders dan normaal. 

Ik heb deze vans gekocht in de vansstore in Utrecht. Je kunt ze ook alleen in een vans store aanschaffen of via www.vans.nl Je moet wel opschieten. Ze gaan hard en op is echt op. Ze kosten €75

Wat vind jij van deze pareltjes? 

Liefs, 

Tara





2 opmerkingen: