woensdag 18 juni 2014

Plog #1

Om jullie een kijkje te geven in een project dag van school besloot ik met mijn Iphone (sorry voor de vele bewogen foto's) een plog van vandaag (18-6) bij te houden. Zo zijn jullie op de hoogte waar ik zo druk mee ben.

Vandaag ging ik een reportage maken voor een radio uitzending op school. Hiervoor ging ik naar het kleine dorpje Epe. Dit is zo klein dat er geen trein heen gaat. Dus ik had een hele reis met de trein naar Apeldoorn en met de bus door naar Epe.


Ik zit normaal nooit zo lang in de bus. En deze bus was ook nog eens geel.... 


Hier mijn verveelde gezicht in de bus. Ik draag Fig van NYX op mijn lippen. En een paarse ooglook die jullie hier niet zo goed zien. Ik draag de adorable blush van Essence. En mijn favoriete bronzer van NYC. (En natuurlijk foundation etc.)


Ik neem alles op met mijn Sony voice recorder. Ik voel me altijd zo stom met dit ding, omdat mensen volgens mij iets veel groters verwachten. Maar hij is handig en ik heb er al veel aan gehad. 


En toen was ik in Epe. Het weer was aan het dreigen. Ik kende het niet dus ik raakte ook nog eens verdwaald. Helemaal nat geregend kwam ik eindelijk het game museum binnen. 




Helaas zijn deze foto's wat bewogen. Maar ik heb hier het interview gehouden en mocht daarna gratis de rest van het museum bekijken en alles bespelen. Ik vond dat echt geweldig. De mensen zijn super aardig en dit museum is voor elke game liefhebber een aanrader! Kijk even op www.spelcomputermuseum.nl voor meer info! 


Daarna haastte ik me terug naar station Apeldoorn. Alleen had ik een bus met omweg en redde ik mijn trein maar net. Door de regen begon mijn haar te krullen. (Mijn haar is van oorsprong krullend) 


In de brievenbus zat een leuk pakketje met de nieuwe They're real push up liner van Benefit. (Een mini versie er van) Deze won ik op de facebook pagina. Willen jullie hier een review van? Reageer hieronder! 


Ik dronk een blikje energy want ik had verder niks gedronken. Normaal drink ik dit niet zomaar, maar we hadden een blikje thuis staan. Ik at ook een bakje vegetarische noodles (ik ben niet vegetarisch) 


Na deze korte pauze ging ik mijn bestand editen. Dit doe ik in audacity. Voor een reportage heb je een maximale duur van 3 minuut 30. De man had 4/5 minuten gepraat. Ik moest ook nog een in en outra maken. Dus het duurde wel lang voor ik het bestand klaar had. 


En het was match day! Ik hou normaal echt niet van voetbal. Maar ik geniet toch elke keer van het WK. Jammer genoeg was het een saaie wedstrijd, maar uiteindelijk wel gewonnen!!! Yes. 

Wat vonden jullie van deze plog? Moet ik dit vaker gaan doen? 

Liefs, 

Tara









Geen opmerkingen:

Een reactie posten