donderdag 17 juli 2014

Review: Flormar Pretty Compact quartet eye shadow P045


Ik wil als eerste melden dat ik niet weet of deze nog te koop is. Hij was afgeprijsd in de Duitse Douglas. Dit is mijn eerste Flormar product. Ik ben dus ook nog helemaal niet bekend met het merk.

Toen ik dit quartetje zag, werd ik al direct verliefd. Tussen de bak met alle rare kleuren combinaties (sorry maar ik vind oranje en groen echt niet mooi) vond ik dit prachtige quartetje. De verpakking vind ik wel verschrikkelijk, maar ik was erg enthousiast over de kleuren.


En dit zijn ze dan. In de winkel dacht ik dat de pastel oranje kleur, roze was maar dat kwam door het licht. Er zit dus een pastel gele, een pastel oranje, een licht bruine en een donker bruine kleur in. Ik had de kleuren niet geswatched in de winkel omdat ik anders dit palette dus lelijk zou maken. Pas toen ik deze foto's had gemaakt wist ik hoe de kleuren waren. 


Ik had deze pigmentatie dus echt niet verwacht. Wauw! wat een prachtige kleuren. Vooral de lichte had ik niet zo goed verwacht. De oogschaduws zijn totaal niet korrelig. Ze zijn heel zacht en makkelijk aan te brengen. 

Ik heb voor jullie ook nog een ooglook gemaakt met dit quartetje. Alleen de lichte kleuren zie je niet zo goed, omdat ik een nieuwe oogschaduwbasis gebruikte die geen fijne ondertoon had voor de lichte kleuren. Sorry daarvoor! 


Dit bedoel ik dus met die basis. Hij is veels te oranje. Ik heb hier dus als eerste de pastel gele oogschaduw gebruikt. Over het gehele bewegende ooglid. 


Daarna heb ik de pastel oranje kleur bij de outer V gedept. Maar dat zie je dus ook niet goed door de basis. 


Ik heb daarna de lichtbruine kleur in mijn crease aangebracht en een soort zachte wing gemaakt. Dit heb ik ook goed geblend.


Ik heb meer diepte gecreëerd door de donkerste kleur ook in de crease te blenden, maar wel zo dat je de lichte kleur nog een beetje kan zien. 


Ik heb de gele kleur als highlighter aangebracht op mijn wenkbrauw bot. En Catrice white aangebracht in mijn waterlijn. 


Het is geen Tara ooglook zonder eyeliner! Ik heb hier de benefit push up liner gebruikt. 


Ik heb de look afgemaakt met de They're real mascara van benefit! 


Et voila! De ooglook. Je kunt hier een simpele ooglook mee maken. Het is fijn dat het palette zo compact is. Je kunt hem makkelijk overal mee naartoe nemen. Ik vind de kleuren echt prachtig en de ooglook erbij heel erg mooi. 

Ik kocht dit palette voor €2,50 in Duitsland. Ik weet de normale prijs niet meer. Dit staat niet vermeld op mijn bon. 

Heb jij ook producten van flormar? 

Liefs, 

Tara











1 opmerking:

  1. Prachtige kleuren! Best goedkoop! Ik heb -voorlopig- nog niks van Flomar.. Maar daar komt verandering in!

    BeantwoordenVerwijderen