dinsdag 22 juli 2014

P2 seriously satin lipstick 060 Colorful Carmen


P2 is een Duits merk en ontzettend budget. Vaak vind ik hun verpakkingen er niet zo goed uitzien. Maar deze trok me heel erg aan. Ik maakte een swatch en ik was direct verliefd.


De lippenstift is eigenlijk als zo'n oogpotlood die je omhoog kunt draaien. Ik ben altijd nieuwsgierig hoe ver ik iets kan draaien maar dat doe ik hier maar niet bij. Het probleem bij dit is vaak dat je het niet kunt slijpen. En de punt dan heel vervelend word om te gebruiken. 


Daar heeft P2 een oplossing voor bedacht! Achterin zit een afneembare puntenslijper. Ik vind dit echt een geweldige uitvinding. Zo kan ik de punt mooi rond houden en niet plat. 


Deze lipstick is echt heel mooi dieprood met een blauwe ondertoon. Hij heeft subtiele glitters erin. Hij is ontzettend langhoudend en hij is ook nog mat! Ik vind hem zo prachtig. Deze swatch is ontzettend moeilijk weg te krijgen en dat vind ik goed bij een lippenstift. 


Ik vind deze lippenstift ontzettend prachtig. Hij voelt fijn aan. Geeft niet af en blijft de hele dag zitten. Ik vind de subtiele glitters in de matte kleur heel mooi en ik begrijp dan ook waar satin vandaan komt. Omdat dat ook een mooie glans heeft maar toch ook weer niet. Als je begrijpt wat ik bedoel.



Ik ben heel erg blij met deze lippenstift en ik baal dat ik er niet meer heb gekocht. Deze lipstick kost maar 3 euro en is alleen te koop in Duitsland. 

Wat vind jij van deze kleur? 

Liefs, 

Tara





3 opmerkingen: