woensdag 16 juli 2014

Essence Road Trip allround balm


Vandaag heb ik een korte review voor jullie. Dit omdat ik mijn eerste werkdag heb gehad en ik dus echt heel erg moe ben. Hierdoor is dit artikel ook zo laat online gekomen.
De essence road trip collectie is hier niet te koop, maar in Duitsland wel. Ik vond persoonlijk de collectie niet zo mooi, maar dit product leek me wel wat. 


De allround balm is gewoon een transparante balm. Je kunt deze gebruiken als lippenbalsem maar ook voor droge plekjes en als nagelriemen crème. Hij heeft heel veel functies. Het is een superzachte balm. En er zit ook best veel in zo'n potje. 15 ML om precies te zijn. 


Het heeft ook een leuke naam 01 Young, Wild & Awesome 


Ik wil een snel klein voorbeeld laten zien, want dit spul is echt geweldig. Ik heb hier bij mijn neus een droog plekje. Waar je dat stukje huid los ziet. Dit is natuurlijk niet echt fijn. Zeker niet als ik nog foundation op moet doen, wat hier het geval is. 


En hier heb ik het ingesmeerd met de balm. Ik heb ook geen last meer gehad van het droge plekje. Het is niet dat hij na een uur weer terug komt. Ik vind het heerlijk. Het is zacht en niet vervelend plakkerig. 

De balm hydrateerd heel goed. Hij doet wat hij hoort te doen en ik ben echt verslaafd aan dit product. Als je nog de kans hebt deze collectie te kopen in Duitsland, zou ik echt deze balm meenemen. Hij kost 3 euro. En dat is die meer dan waard. 

Wat is jouw all time favorite balm? 

Liefs, 

Tara







Geen opmerkingen:

Een reactie posten