woensdag 2 juli 2014

Nieuwe Long Lasting lipglosses

Twee artikels op 1 dag? Ja ik ga volgende week op vakantie dus dan heb ik geen tijd om te bloggen. (en geen internet) Daarom krijgen jullie vandaag een extra blogje. Na de vakantie heb ik waarschijnlijk genoeg over te bloggen dus hoeven jullie je niet te vervelen. 




Ik heb al eerder een artikel over deze lipgloss geschreven. Ik was laaiend enthousiast en ik draag hem heel veel. Daarom heb ik twee nieuwe kleuren gekocht. 11, wat een felle roze kleur is en 32, wat een diep rode kleur is. 




Nummer 32 is minder donker dan ik dacht. Ik vind hem wel heel mooi. Een matte rode lippenstift die NIET afgeeft is natuurlijk perfect. Ik merk bij deze dat hij wel plakkeriger is dan 25 die ik eerder heb gekocht. Hij gaat er ook sneller van af. Het avond eten overleefd deze niet. 



Nummer 11 is een mooie felle roze kleur. Hij lijkt wel een beetje op 25, hoewel die meer naar paars neigt. Ik vind deze fijner dan 32, want deze plakt niet en blijft de hele dag goed zitten! 

Ik ben blij dat ik twee nieuwe kleurtjes er bij heb besteld. En eigenlijk wil ik er nog wel meer. Deze lipglosses zijn zo dekkend en ik hoef er de hele dag niet over na te denken. En dat voor een super budget prijs. 

Je kan de lipglosses voor 84 cent bestellen bij buyincoins.com 

Wat vinden jullie van deze lipglosses? 

Liefs,

Tara





2 opmerkingen:

  1. Prachtig die matte kleuren, heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kleuren zijn zo mooi, vooral ook omdat ze zo matte zijn.


    http://shopaholicoverhere.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen