woensdag 2 juli 2014

Rare Aziatische producten: Gel Lip Masker

Ik koop wel vaker producten vanuit china. Ik heb er nu weer een aantal ontvangen. Het zijn vooral kleding stukken dus niet veel voor op mijn blog. Maar ik vind het altijd leuk om rare producten te bestellen uit azië zoals eerder mijn compressed sheetmasks. Nu heb ik lip maskers besteld. Ik had er al vaker video's van gezien en vond het maar raar. Ik heb ze volgens mij voor 1 euro gekocht per 5 op buyincoins.com.


Ze zaten niet in een fancy doosje. Ik kreeg ze gewoon los verpakt binnen. Ik vind dat niet zo raar voor de prijs. Ik vond ze er grappig uit zien. Ik heb deze maskers 2/3 weken geleden besteld, dus het was wat langer dan normaal bij buyincoins maar dat vond ik niet erg. Ze kwamen wel op het goede moment binnen. Want ik ben naar een concert geweest, dan drink ik amper en schreeuw ik veel. Dus mijn lippen waren heel erg droog en deden pijn. 


In de verpakking zit een vloeistof om het gelmasker heen. Daarom moet je het voorzichtig open maken. Ik heb er langsheen geknipt en hem er langzaam uitgeschoven. Het maskertje zit dan ook nog in een plastic bakje wat ik wel handig vond. 


Aan mijn lippen zelf kun je niet persé goed zien dat ze droog zijn, maar dat zijn ze wel. Dit zijn mijn lippen dus before. 



Het is een zeer charmante foto. Maar zo had ik het masker er eerst op. Dat bleef niet zo goed zitten en toen kwam ik er dus achter dat je hem nog beter kan aandrukken, zoals ik op de tweede foto heb laten zien. 


Ik moest mijn masker er 30 minuten op laten. Dus ik ging in de tussen tijd mijn nieuwe verslaving bekijken: Orange is the new black. Vinden jullie het ook zo leuk? 


Na 30 minuten adviseren ze je lippen nog even te masseren met je vingers. Mijn lippen voelen nog wel wat droog, maar ik merk wel wat verschil. Zeker in het verloop van de dag merk ik dat de pijn weg aan het gaan is. Ik denk dat als je ze vaker gebruikt, je lippen in ieder geval een lange tijd een stuk minder droog zullen zijn. 

Ik vind deze patches heel fijn en het is natuurlijk grappig voor een girls sleepover (of als je gewoon iemand stil wil houden) het is geen essential maar wel leuk om te hebben. 

Je kunt de maskers per 5 voor €1,29 kopen op buyincoins.com

Zouden jullie deze lipmaskers willen proberen? 

Liefs, 

Tara






2 opmerkingen:

  1. het ziet er heel apart uit! leuke post.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha leuk! Ik kwam ze ook vaak tegen, maar wist niet of ze zouden gaan werken. Ik vind het verschil op de foto's wel goed zichtbaar, nice!

    BeantwoordenVerwijderen