maandag 14 juli 2014

Favorieten van Juni

Mijn favorieten zijn een beetje vertraagd door mijn vakantie. Maar hier zijn ze dan toch nog!


Dit zal jullie wel niet verbazen, na mijn positieve review. Ik heb dit palette super vaak gebruikt in Juni. Hij is perfect voor de zomer. Heb je de review nog niet gelezen? Dat kan hier.


Hij wordt heel snel vies. Het is lastig om er aan te wennen. Maar het is wel een mooie eyeliner. Hij blijft lang zitten. Ik weet alleen niet of ik de full size ga kopen. Ik heb hem wel de hele tijd gebruikt, dus hij hoort bij de favorieten! 


Ik heb dit NYX eyeshadow potlood niet gereviewed op mijn site. Bijna iedereen kent NYX Milk wel, en er zijn heel veel reviews van geweest. Ik ben er wel super blij mee. Hij is heel mooi en werkt goed als oogschaduw basis. 


In de bodyshop sale kocht ik een body glitter. Het is een roze glitterpoeder. Ik vind hem heel erg mooi. Ik spuit hem op mijn kwast en gebruik hem dan als highlighter. Natuurlijk gaat deze met kerst het meest gebruikt worden. Als je hem nog kan halen, zeker doen! 


Ik kocht deze tijdens de kruidvat 1+1 gratis actie. Ik heb mijn catrice make up basis opgemaakt dus nu kon ik deze eindelijk dagelijks gaan gebruiken. Deze werkt wél echt goed. 


Ik ben echt verslaafd aan deze long lasting lipglosses. Ze zijn matte en blijven de hele dag zitten. Ze geven niet af en je hoef er niet meer over na te denken. Ik koop ze voor 80 cent. En ik denk dat deze collectie gaat blijven groeien. 



Mijn eerste W7 palette! Ik ben eeuwig opzoek geweest naar in the buff. Maar overal waar ik kwam was hij uitverkocht. Ik besloot nog een keer bij de op=op voordeel shop te kijken en daar hadden ze de in the nude. Ik twijfelde niet en ik kocht hem direct. Ik ben er heel blij mee, want hij is super gepigmenteerd en handig om mee te nemen. 


Een kleding favoriet deze maand. Dit is natuurlijk niet de echte blackmilk, maar wel een hele goede fake versie. Hij schijnt wel een beetje door. Maar ik draag dit ook niet als een badpak, maar als bodysuit onder een rokje of highwaist jeans. Ik heb er nu nog een besteld, maar dan van batman. Deze koste 6 euro en je kunt hem kopen op www.dresslink.com


Mijn favoriete serie van de maand is Another. Dit is een japanse anime. Het heeft een heel sterk en ingewikkeld verhaal, dus uitleggen word lastig. Het is wel een horror anime. Het is niet heel eng maar wel bloederig, dus je bent gewaarschuwd. 


Mijn favoriete film deze maand was How to train your dragon. Ik had de serie eindelijk eens goed bekeken op tv en ik vond het zo leuk dat ik toch maar de film wilde zien. De film is superschattig. Vooral Toothless maakt het leuk. Deze maand is How to train your dragon 2 in de bioscoop. En ik ben heel erg benieuwd naar die film. 




Voor favoriete muziek kies ik blessthefall. Gewoon omdat ik me moest voorbereiden op het concert op vainstream! 

Wat waren jullie favorieten? 

Liefs,

Tara










Geen opmerkingen:

Een reactie posten