dinsdag 15 juli 2014

Review: Ebelin kwasten + makeup ei

Ik heb eindelijk nieuwe kwasten gekocht. Ik koop liever echt make up dan kwasten dus dat moet er nog even in komen. Ik kocht in Duitsland een stippling brush, een blending brush en een make up ei. En ik ga ze nu voor je reviewen.


Ebelin is het huismerk van de DM. Ebelin verkoopt alleen maar kwasten. Ik heb de kwasten uit de wat duurdere lijn gekozen, omdat mijn moeder eens kwasten had van de goedkopere lijn maar die waren snel kapot. Dus daarom kocht ik de duurdere die alsnog heel goedkoop waren.
Alle producten zijn prima verpakt in een etuitje of een doosje. Zo kon ik ze hygiënisch vervoeren naar Nederland. 


De Buffing brush is bedoeld voor concealer en make up. Hoewel ik concealer ook gewoon make up vind. De haren zitten stevig  vast in de kwast en ze staan heel dicht op elkaar. Ze voelen zacht, maar stevig op de huid. Ik vind het er heel professioneel uitzien en het voelt ook heel stevig. 


Hier heb ik mijn concealer aangebracht. Ik heb niet heel veel oneffenheden, maar ik heb wel veel sproetjes die ik wil wegwerken. 


Hier heb ik het verdeeld met de kwast. Ik vind dat hij het goed dekkend maakt. Ik smeer het meestal uit met mijn handen, maar dit vind ik veel mooier. Hij laat soms wel wat strepen achter, dus je moet wel meer geduld hebben. Ik vind hem wel wat groot om concealer onder de ogen te verdelen.


Het make up ei is gewoon lekker roze. Hij voelt zacht aan en niet zo ruw. Ik heb alleen nog maar make up eieren gehad van ebay en die waren verschrikkelijk. Dus ik was benieuwd hoe deze zou werken. 


Oei ik kijk hier een beetje wazig. Hier heb ik mijn foundation verdeeld. Ik ga de ene helft van mijn gezicht verdelen met het ei en de andere met de stippeling brush. 


Ik heb de linkerkant met het ei gedaan. 


En de rechter met de kwast. 


En dit is het volledige gezicht. Ik vind het een heel mooi resultaat. Beiden werken ze heel erg fijn en verdelen ze mijn foundation egaal. Dit make up ei is de beste die ik tot nu toe heb gehad, maar ik heb dan ook nog nooit het originele product gehad. 
Over deze twee producten ben ik in ieder geval heel erg tevreden. De stippling brush kost 3,99 en het ei 3,50. 


Ik had een nieuwe blending brush nodig. Die van de hema was nu al aan het verharen en ik vind dat best snel gegaan. Maar nu heb ik dus een nieuwe. Hij is iets groter en dikker dan die van de hema. Waardoor het wel weer even wennen was om te gebruiken. De haren zijn super zacht. Het enige negatieve punt is dat de staaf heel lang is, waardoor het moeilijker is om mee te werken. Vind ik dan. 


Hier heb ik twee bruine kleuren met elkaar in de crease geblend. Ik vind deze kwast echt super goed blenden. Hij is een stuk zachter bij mijn oog in vergelijking met de hema brush. Het geeft echt een mooi effect.
Deze blending brush kost ook 3,99 


Ik ben heel erg tevreden over deze 3 producten en ik kan ze zeker aanraden. Ze zien er goed uit, ze doen hun werk goed en het is ook nog eens hartstikke budget. Ik zou zo nog meer kwasten van dit meer willen kopen. 

Wat vinden jullie van deze kwasten? 

Liefs, 

Tara









1 opmerking:

  1. Wat een leuke producten! Vooral het make-up ei lijkt mij geweldig. Momenteel gebruik ik ook van die ebay eitjes maar echt goed zijn die niet.

    BeantwoordenVerwijderen