donderdag 24 juli 2014

Essence Wave Goddess highlighter powder


Toen ik deze poeder in de schappen zag liggen dacht ik yes! eindelijk bij mezelf. De vorige keer dat Essence limited edition een highlighter powder had, vond ik hem echt geweldig. Dat was in de Love letters collectie. Nu hebben ze een nieuwe. Hierdoor heb ik hoge verwachtingen.


De print in deze poeder vind ik echt prachtig. Lekker zomers. De love letters highlighter poeder had ook een print, maar ik vind deze veel mooier. Ik ben nu al heel enthousiast. 


En dit is de swatch. Ik vind de poeder zo wel heel wit. Maar hij heeft hele mooie paarse glitters erin. En dit heb ik met mijn vinger gedaan, dat is toch anders dan met de kwast.


Ik heb de highlighter hier op mijn gezicht gedaan. Hij geeft een mooie subtiele glans. Ook zie je een aantal lichte glitters erbij. Ik vind de love letters poeder iets mooier, omdat die meer een roze gloed geeft en ook wat zichtbaarder is. Hoewel ik deze prachtig vind, ben ik niet verliefd. 

Wat vind jij van de wave goddess poeder? 

Liefs, 

Tara




2 opmerkingen:

  1. Lijkt mij een mooie subtiele highlighter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had zo mijn twijfels om deze te kopen, maar ik vind de highlighter mooier nu voor in de zomer die Van de limited Edition van Metal Glam :)
    Dus heb ik deze niet aangeschaft ;)
    X

    BeantwoordenVerwijderen