vrijdag 8 augustus 2014

Catrice Metallure limited edition

Ik heb alweer een tijdje niets van me laten horen. Dit komt omdat ik geen camera tot mijn beschikking heb. Ik heb een aantal producten van de nieuwe Limited edition van Catrice gekocht. Omdat deze producten zo mooi zijn wilde ik niet wachten tot ik ze online kon zetten. Dus heb ik helaas met mijn telefoon foto's gemaakt.


Ik heb de luminizing bronzer gekocht en een van de lipsticks. Ik vind de verpakkingen heel mooi en ze voelen luxe aan. Heel stevig. Ik vind het mooi dat de verpakkingen een goud thema hebben. Dat past goed bij het metallic thema van deze collectie. 


De lipstick heet Alluring Red. Hij doet me denken aan relentlessly red van mac maar dan een niet matte versie. Ik vind het echt een kerst kleur. Wat natuurlijk wel een beetje vroeg is, aangezien het nog augustus is. Maar je kan nooit te vroeg beginnen met dat soort kleuren. 


Hij is wat moeilijk om goed dekkend te krijgen. Maar ik vind de rood roze kleur echt heel erg mooi. Hij heeft een luxe uitstraling. 


Ook op de lippen is hij moeilijk dekkend te krijgen. Maar als het eenmaal is gelukt vind ik hem wel echt heel mooi. Ik denk dat deze lippenstift niet heel erg longlasting is. Hij is heel erg creamy. Ik vind hem
wel heel erg mooi. 


Eigenlijk wilde ik alleen maar de lippenstift kopen. Maar toen ik deze bronzer swatchde werd ik verliefd. Ik vind hem in de verpakking heel mooi. De verpakking is stevig. Ik heb niet gevoel dat deze snel kapot zal gaan. 


Het is een subtiele maar een prachtig glanzende bronzer. Perfect voor een sunkissed look. Ik heb nog nooit zo'n glanzende bronzer gehad. Maar ik vind hem echt prachtig. 



En hier heb ik de bronzer aangebracht op mijn huid. Ik vind hem echt heel mooi en subtiel. Het geeft een prachtige zomerse gloed op mijn gezicht. Ik ben echt blij dat ik deze heb aangeschaft. Het is een echte aanrader. 


Ik ben heel erg tevreden over de producten uit deze collectie. Ik ben blij dat ik de bronzer alsnog heb aangeschaft. Het is over het algemeen een hele mooie collectie. Ik wil eigenlijk ook nog wat van de oogschaduws aanschaffen want die waren super gepigmenteerd. 

De lipstick kost €3,99 en de bronzer kost €4,99 wat hele mooie prijzen zijn voor deze producten. Je kunt ze kopen bij trekpleister en bij de kruidvat. 

Wat vind jij van deze producten? 

Liefs, 

Tara







2 opmerkingen: