woensdag 27 augustus 2014

Face of the day: Purple Smoke

Vandaag heb ik mijn look gebouwd om de lippenstift. Natuurlijk is dat Dodgy Girl. Ik ga hier meerdere looks mee proberen. Ik heb nu een sexy smokey look gemaakt, wat perfect is voor een feestje of gewoon omdat je zoiets altijd durft. Kijk je mee? 




Ik heb een smokey look gemaakt met alleen maar budget producten. Als heb ik de NYX jumbo pencil in Milk gebruikt zodat de kleuren er iets beter uit komen. Verder heb ik een lyquid metal eyeshadow gebruikt van Catrice uit de oude collecite. Ik heb diepte in de look gemaakt met de donkerste kleur uit het W7 In the nude palette. En gehighlight met een 3D eyeshadow van essence. De eyeliner en mascara zijn ook van Essence. 


- W7 In The Nude (laatste kleur)
- Catrice Liquid Metal 050 We're The Inner Purple (niet meer te koop)
- Essence 3D eyeshadow 08 Irresistible Vanilla latte (niet meer te koop)
- Essence liquid eyeliner
- NYX Jumbo eyepencil 604 Milk
- Essence eyebrow stylist set in de lichtste kleur
- Essence Lash Princess volume mascara 


Voor mijn gezicht koos ik voor subtiele kleuren. Omdat de look al heftig genoeg is heb ik geen felle blush nodig. Anders vind ik het allemaal teveel worden. Ik heb een lichte Essence silky touch blush gebuikt. De Alverde duo- bronzer om te shapen. En van Manhattan, mijn favoriete glowing goddess highlighter powder. 



- Essence Silky Touch Blush 10 Adorable
- Alverde Duo Bronzer 10 Light Bronze (te koop in Duitsland)
- Manhattan Glowing Goddes Shimmer powder in Maroccan Sun (te koop in Duitsland)



En dan is dit de full face look. Deze look past perfect bij dodgy girl en bij mensen met een blauwe oogkleur zoals ik. Het maakt de oogkleur feller. Ik zou dit ook gewoon naar school dragen maar ik snap dat de meeste mensen dit meer zullen zien als een avond look. 


- P2 Perfect Face Make Up Base (te koop in Duitsland) 
- Essence Stay All Day concealer 10 Natural beige
- Catrice All Matt plus foundation 010 light beige 
- Wet 'n wilde Natural Blend minderal Foundation E745 Fair (Big Bazar)

Dit artikel is nu voor het eerst. Als jullie dit soort artikels leuk vinden kan ik er vaker een maken. Laat het me weten in de comments! 

Wat vind jij van deze look? 

Liefs, 

Tara








Geen opmerkingen:

Een reactie posten