donderdag 21 augustus 2014

Catrice Beautifying Lip Smoother 020 Apricot cream

Van al onze makkelijk verkrijgbare budget merken, vind ik Catrice de mooiste producten hebben. Toen de nieuwe producten werden aangekondigd kon ik echt niet wachten op de Lip smoothers. De verpakkingen deden me denken aan de Melted lipsticks van Too Faced, en die vind ik ook echt prachtig.


Ik vind de verpakking echt prachtig en luxe aanvoelen. Ik had niet verwacht dat ik dit zo mooi zou vinden. Ook in het echt dan. De Lip smoothers zijn allemaal in Nude tinten. Een echte Nude, een met een coral/peach ondertoon (wat deze dus is) en een met een roze ondertoon. Ik kocht deze omdat ik al zoveel roze heb en de nude vond ik te bleek.


Dit product word beschreven als: Een Lip Balm voor "smooth" lips dat je lippen mooier maakt met een intense glanzende finish. En laat de liplijntjes minder lijken. 

Dat klinkt dus als een "my lips but better" kleurtje. 



De applicator is een heel fijn zacht sponsje. Dat maakt het supermakkelijk om dit op te smeren. Zonder een onhandig lange staaf eraan. 



Dit zijn mijn lippen zonder iets erop. Niet de meest duidelijke lijntjes. Ze zijn wel heel zichtbaar in het midden van mijn onderlip. 



Dit zijn mijn lippen met de lip smoother. Hij maakt mijn lippen alsnog wat bleek. Maar de lijntjes zijn duidelijk minder. Hij voelt als een NYX buttergloss. En dat zijn echt een van mijn favoriete lipproducten. Dit is dan alleen weer iets goedkoper. En je hebt keuze uit maar 3 kleuren. Ik hoop dat dit word uitgebreid. 


Ik gebruik hem eigenlijk het liefste als basis voor mijn lippen. Zodat lippenstift minder in mijn lijntjes gaat zitten. Hier heb ik MATTraction, de nieuwste kleur van catrice, eroverheen gedaan. Ik vind dit een hele mooie kleur. Hij is normaal wat roder en donkerder. De lipsmoother maakt hem lichter en ik heb er ook nog transparante poeder overheen gedaan voor een matter effect. Ik vind dit een heel mooi effect samen. 



En mijn full face met alle producten bij elkaar. Ik ben verslaafd aan de lip smoother. Ik gebruik hem echt elke dag. Ik hoop dat deze voor eeuwig in het assortiment blijft. 

Je kunt de lip smoother aanschaffen bij de kruidvat of trekpleisten voor 3,50 of 3,99 (ik weet het niet meer zeker helaas) 

Wat vind jij van deze lipsmoother? 

Liefs, 

Tara





4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig product, ga hem zeker proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik vind hem erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het kleurtje niet heel erg bijzonder, maar je ziet wel duidelijk dat hij lijntjes vervaagd en mooi verzorgend is. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi!
    Ik heb zelf ook 1 Cake pop :)!
    X

    BeantwoordenVerwijderen