dinsdag 26 augustus 2014

Essence Lash Princess volume mascara

Ik koop eigenlijk nooit mascara's meer van super budget merken. Ik gebruik normaal het liefste mijn Miss Manga Mascara of mijn benefit Mini mascara.
Bijna al mijn mascara's waren leeg en ik moest een nieuwe vinden. De nieuwe collectie van Essence lag in de winkels en ik voelde me aangetrokken tot hun nieuwe mascara.


Deze verpakking is toch prachtig. Hij lijkt op een vrouwelijk figuur. Ik vind het zo mooi. Op de dop zit reliĆ«f in de vorm van een hartje echt zo mooi. 


De verpakking is dan wel een plaatje, maar doet hij zijn werk dan ook goed? Essence belooft een mascara met dramatische volume. Door het borsteltje in cobra vorm worden je wimpers extreem dik. 


Cobra vorm? dacht ik. Ja, een borsteltje met een cobra vorm. Ik vond het maar apart. Maar het blijkt heel handig te zijn om goed bij de binnenste haartjes te komen. 


Dit zijn mijn wimpers zonder mascara. Ze zijn niet super kort, maar wel licht. Hoewel ik gewoon bruin haar heb van mezelf. 


Dit is hetzelfde oog. Volume geeft hij zeker. Wauw, wat worden mijn wimpers lang hiervan. Op deze wimper ging ik iets te vaak met het borsteltje over bepaalde plekken, waardoor de mascara nu klonterig lijkt, maar dat is dus mijn schuld.




Daarom deed ik het bij het andere oog iets rustiger aan. De volume is hierdoor weer iets minder. Maar nog steeds erg mooi. 


En hier zijn beide ogen. Ik ben echt heel erg tevreden met de werking van deze mascara. Het borsteltje werkt super fijn. Vooral in de hoeken. Hij maakt er geen lelijke spinnenpoten van en doet wat hij zegt. Een aanrader voor iedereen! 

De Essence Lash Princess mascara is te koop bij de kruidvat en trekpleister, voor €3,39/ 

Wat vinden jullie van deze super budget mascara?
Liefs, 

Tara





  

2 opmerkingen: