dinsdag 30 september 2014

NYX Love In Paris Merci Beaucoup

Ik hou van Frankrijk en dan het meeste van Parijs. De prachtige straaten en gebouwen maken me immens gelukkig. Ik ga in December naar Parijs (EN DISNEYLAND) en om dat te vieren kocht ik het NYX Love in Paris palette.



Dat is eigenlijk helemaal niet waar. (wel dat ik van het land en de stad hou en dat ik er heen ga) Ik kocht dit palette omdat ik me ontzettend aangetrokken voelde tot de prachtige kleuren in dit palette. Hij ziet er perfect uit voor de herfst. Ik vind de twee cranberry kleuren het allermooiste. 


NYX is er zeker in geslaagd om het palette er strak maar toch heel erg romantisch er uit te laten zien. Dat strikje is toch super schattig! 


Ik vind het jammer dat de kleuren geen namen heeft. Het gaat zoals die nu ligt van 1 t/m 9. Zonde! Er zit verder een sponsapplicator bij die ik nooit gebruik. 


Niet alle kleuren zijn geweldig gepigmenteerd. Het valt dan een beetje weg. De cranberry kleurtjes vallen meer oranje uit, maar ik vind ze wel heel erg mooi. 



Ik moet bekennen dat dit al van de gehele dag is. Ik vind de kleuren er daarom nog heel goed opzitten. Ik heb de donkere cranberry kleur gebruikt voor de buitenste ooghoeken en goud in het midden. Ik heb gehighlight met een hele lichte shimmer. Ik vind dit heel mooi zeker na de hele dag! 


Ik ben heel erg tevreden met dit setje. NYX blijft mijn favoriete beauty merk. Dit setje is voor €11,99 te koop bij de Douglas en op de site! 

Wat vinden jullie van NYX? 

Liefs, 

Tara










4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi palette! En een mooie look heb je gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad vallen de Cranberrie tinten wat oranje uit, maar toch zijn ze onwijs mooi! mooie ooglook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een fijn palette! Mooie look heb je ervan gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen