dinsdag 23 september 2014

It's Fall time!

Hoewel de zomer mijn favoriete seizoen is, vind ik de herfst ook heel leuk! De kleuren van de blaadjes en die echte "herfst geur" Om de herfst in te luiden heb ik voor jullie een lijstje gemaakt met de grootste voordelen aan de herfst! 





Alle warme dranken zijn niet meer te warm om te drinken. (Niet dat ik ooit zonder koffie of thee zou kunnen) Drankjes als een chai latte zijn nu echt een must! ( xenos, €1,25)

 Kleding kan weer in laagjes worden gedragen en in oneindige combinaties. Ook kun je je lichte truien uit de kast halen en dat is toch wel heel fijn! 

Tip: de applicatie die ik hierboven gebruik heet popcorn time, het is een gratis illegale netflix. Je kunt deze online downloaden. Hij is nog in beta dus nog niet af. 

Veel series komen weer met nieuwe seizoenen en met het koude natte weer heb je toch een excuus om meer series te kijken. Mijn aanraders: The walking dead (12 oktober komt het nieuwe seizoen.) & american horror story (8 oktober nieuwe seizoen.) Klinkt allemaal heel eng maar de verhalen zijn heel goed!

Iedere ochtend mag dan naar en koud zijn. De treinen mogen dan vertraagd zijn door bladeren. Toch maken diezelfde bladeren het wachten op de bus minder erg. Want van die mooie kleuren word ik echt wel vrolijk! 

Hele dagen thuis blijven en stripboeken lezen is nu ook geen probleem meer. Je hebt ook geen last van de zon waardoor je het minder goed kan lezen. (Hier heb ik meestal last van, wat vinden jullie?) 

Je deken is weer je beste vriend in plaats van je frenemy. Ik wil er altijd onder liggen, maar dat is vaak veels te warm in de zomer. Ik kan niet zonder deken. En nu houd hij me weer lekker warm. 

Tevens vind ik het ook heerlijk om in een dikke trui en een dikke pyjama broek te slapen. 


Alle beauty merken komen met herfst collecties of kleuren. En die zijn meestal vampy. Helemaal mijn ding! 

Ook worden de kerst collecties van de dure merken geteased. Ik ben zo benieuwd naar alle luxe paletten! 

De H&M X Alexander Wang collectie wordt uitgebracht EN IK BEN ZO EXCITED. 

Mijn favoriete feestdag valt in de herfst. Halloween. Wat tevens ook mijn blog bijna één jaartje oud maakt. 

Speciaal voor Halloween komen er bijzondere tutorials online. En als jullie nog een character willen zien laat het me dan vooral weten. \

Kaneel en appels en pompoenen jaaaaaaa


En als laatste een van mijn favoriete dingen aan de herft. Het wordt knusser! De kaarsjes mogen aan en dan het liefste de kruidige geurkaarsen. Het knuffelen met je partner is niet meer vervelend zweterig (af en toe dan he in de zomer) 

Wat vind jij het leukste aan de herfst? 

Liefs, 

Tara





Geen opmerkingen:

Een reactie posten