maandag 8 september 2014

M.A.C. Lady Danger


Toen ik mijn eerste MAC lippenstift kocht zat ik te twijfelen tussen Relentlessly red en Lady danger. Mijn vriend vond Lady danger mooier, maar ik kocht uiteindelijk Relentlessly red. Ik heb de gedachte aan Lady danger nooit los gelaten. En afgelopen weekend kreeg ik hem cadeau van mijn vriend. 




Lady danger zit in het vaste assortiment van M.A.C. Het is een matte lipstick, maar geen retro matte. Ik denk dat het verschil hierin is dat de normale matte lipsticks wat soepeler aanbrengen dan de retro matte die echt heel mat is. Lady danger is een hele felle oranje rode lipstick. 


Op mijn hand merk ik al direct dat hij makkelijker aanbrengt dan Relentlessly red. Ook dekt deze sneller.


Ik vind hem uiteindelijk wel meer semi mat. De kleur vind ik echt prachtig. Een heerlijk fel kleurtje. Hij dekt goed, maar de houdbaarheid is wel minder lang dan de retro matte lipsticks van M.A.C. Deze lipstick overleefd geen dikke boterham. 


Dit is alweer mijn derde M.A.C. lipstick en ik ben echt heel erg tevreden. De kleur past heel goed bij me want ik hou van felle rode kleuren. Hiermee zal ik dus ook gewoon naar school gaan. 

Lady danger is te koop bij alle M.A.C. counters en bij de pro shop. Hij kost €18,50 

Wat vinden jullie van deze kleur? 

Liefs, 

Tara

5 opmerkingen:

  1. Wow, wat staat deze kleur je goed! Deze wil ik ook eens proberen! Ik heb gister Diva gekocht, ook een prachtige najaars kleur.
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige lipstick, staat je echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi fel kleurtje! Staat jou geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen