donderdag 11 september 2014

Twee keer NYX! Buttergloss en Lipstick

Dat ik verslaafd ben aan NYX make up is geen nieuw feit. Ik vind hun lipproducten een van de beste. Nu heb ik de afgelopen tijd twee producten gekocht. Ik wilde ze graag aan jullie laten zien.



Ik kocht een paar weken terug een NYX buttergloss in Vanilla Cream Pie. En tijdens de douglas shoppingnight een normale lipstick in Doll. Meestal koop ik NYX tijdens zulke kortingen, omdat de merken die ik anders zou komen niet bij die acties horen. 

NYX round lipstick LSS635 Doll 


Ik word vaak aangetrokken tot namen van lipsticks. Als er eenmaal "Doll" in staat wil ik het eigenlijk gelijk al hebben. Maar bij deze was het ook vooral de kleur. Een prachtige oud donker roze/rood. Zo'n kleur heb ik nog niet in mijn stash. Ik vind de round lipsticks van NYX heel fijn. Ik heb mijn vorige (Fig) al bijna op en dat is me nog nooit eerder overkomen. 

NYX Buttergloss BLG09 Vanilla Cream Pie 


Heb ik jullie ooit verteld dat ik lipgloss haat? Zo niet dan weten jullie het nu. Maar de butterglosses van NYX zijn echt geweldig. Hij plakt niet te erg. Hij voelt heerlijk zacht en heeft altijd mooie kleurtjes. Deze keer koos ik voor een roze kleurtje. Simpel maar wel heel mooi. 

Swatches


Wauw, ik vind Doll zo mooi. Prachtige dekking en de kleur heb ik echt nog nooit gezien. Ik vind het ook moeilijk om hem te beschrijven maar ik ben echt heel erg fan. Vanilla Cream Pie is een mooie kleur. Ik had niet verwacht dat deze ook echt zo roze zou zijn. 

Vanilla Cream Pie 



Ik vind dat deze kleur heel mooi met mijn lippen samenwerkt, Hij maakt mijn lippen heel natuurlijk maar dan mooier! Het is een simpel kleurtje, maar dat maakt hem niet minder mooi! 

Doll



Ik blijf me verbazen over deze kleur haha. Ik heb dit nog nooit gezien en ik vind hem heel goed staan. Hij smeert heel fijn en heeft ook een mooie dekking. Deze zul je wel vaak moeten bijwerken omdat hij zo zacht is. Maar dat heb ik er wel voor over. Prachtig! 

Een combinatie van beide



Het leek me ook nog leuk om de kleuren te combineren. En ook dit werkt heel goed samen. Samen word Doll nog wat meer glanzend en iets lichter. Ook dit vind ik heel leuk staan. 

Ik ben weer heel erg tevreden over deze producten van NYX en er gaan zeker nog meer producten in mijn stash komen. 

NYX is te koop bij Douglas. De butterglosses kosten €6,99 en de lipsticks kosten €4,99 

Vinden jullie NYX ook zo'n mooi merk? 

Liefs, 

Tara






3 opmerkingen:

  1. Wauww erg mooi!
    Alleen spijtig dat het niet te verkrijgen is in Belgiƫ :(
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren! Ik zou dringend eens een buttergloss moeten proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen