woensdag 17 september 2014

How to make your face wow

Een perfecte make up basis in één palette? Graag, maar vaak zijn deze sets erg duur en moeilijk te vinden. Wees niet getreurd, want Essence heeft een budget oplossing gevonden. Een setje met 2 blushes, een bronzer en een highlighter. Super handig voor vakantie!


Ik wilde deze set al sinds de aankondiging van deze collectie boxen hebben. Toen kregen we uiteindelijk te horen dat ze alleen in Duitsland het licht zouden zien. Maar nu met de vergroting van het Essence schap liggen ze dan toch nog in de winkel! De verpakking is super vrolijk en zo'n doosje ( plus naam) doet me een beetje denken aan benefit. Heel leuk gedaan. 


Het doosje is vrij dik en voelt stevig aan. Hij heeft een magnetische sluiting wat ik altijd heel fijn vind. Ook zit er een handig spiegeltje in en daar in een soort vakje met wat uitleg. 


En dat punt vind ik altijd leuk aan Essence. Ze denken aan de uitleg voor hun jongere doelgroep. Hierbij staat ook uitgelegd wat het beste staat bij welke haarkleur. 


In het doosje zitten dus 4 producten. En ze hebben allemaal een naam! Dat zie je bijna nooit bij Essence paletten. Ze hebben hele zomerse namen en het zijn ook wel zomerse kleuren, daarmee is die schappen vergroting dan wel een beetje laat/ 

-Sunkissed is een bronzer met heel veel glitters.
- Starlight is een peachy shimmer highlighter.
- Think Pink is een fel roze matte blush.
- Peach babe is een shimmer peach blush 


De bronzer is gelukkig niet te shimmery zoals ik wel had gedacht. Ik vind hem mooi en hij is heel erg gepigmenteerd, ookal zie je hem niet zo goed op mijn bruinere armen. De highlighter is echt prachtig maar lijkt door de foto een beetje mat. Maar hij straalt als de zon. Think pink is een hele gepigmenteerde roze blush, waar je echt mee moet oppassen. Anders lijk je een beetje op een clown. Peach babe vind ik de mooiste kleur. En hij is makkelijk om mee te werken.



Hier heb ik de bronzer, highlighter en de think pink blush gebruikt. De blush moet je echt opbouwen en hetzelfde geld voor de bronzer. Anders word het veels te veel. 

Ik ben heel erg tevreden over dit palette. Het is handig voor op reis en het zijn mooie kleuren. Ik wil de andere sets ook heel graag proberen! 

Deze box en nog een aantal anderen zijn te koop in de kruidvat winkels met een 3 schaps. Ze kosten €5,99 per stuk 

Vinden jullie deze box wow? 

Liefs, 

Tara Bosman





4 opmerkingen:

  1. Dat palette ziet er erg fijn uit! Leuk dat de verschillende kleuren nu ook een naam hebben. Dat zie je inderdaad niet bij de andere Essencepaletten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat dit palette nu toch in de schappen ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze box heeft een heel hoge wow factor, dus de naam is geweldig leuk gekozen....ik vind hem superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen