donderdag 4 september 2014

Essence Hello Autumn Limited Edition lip creams

De  zomer is officieel nog niet eens voorbij (alhoewel er hier al veel blaadjes op de grond liggen) en Essence heeft de nieuwe herfst limited edition al in de schappen liggen. Hoewel ik het jammer vind, ben ik wel heel benieuwd naar alle leuke make up collecties die uitkomen. Zo keek ik ook naar deze collectie uit.



Ik kocht de lip creams omdat deze mij heel mooi leken. Vooral omdat de matte lip creams van Essence zo geweldig waren. Ik vind de kleurtjes heel leuk gekozen. Een voor de mensen die wat meer durven en eentje voor de mensen die het simpel houden. (Of gewoon beide voor de mensen die alles leuk vinden) Ik vind de verpakking super leuk gedaan met die blaadjes erop. Verder lijken ze precies op de matte lip creams. Deze finish moet semi-mat zijn. 

C01 beauti-FALL red



beauti-FALL red is een prachtige dekkende kleur en hij voelt heel zacht aan. Hij is mat, maar voelt alsnog heel romig aan. Misschien heb ik het mis maar ik vind het een hele mooie rood bruine kleur. 



Op mijn lippen komt het bruin rode wat minder terug. Ik vind het wel een hele mooie bijzondere rood. Ook op mijn lippen is deze kleur heel dekkend en dat vind ik fijn. Hij droogt mijn lippen niet uit omdat hij alsnog romig is. 

C02 Keep calm & go for a walk 



Ik vind de naam echt heel stom om eerlijk te zijn. Al die keep calm dingen zijn niet zo leuk meer. Het is wel een hele mooie kleur. Hij dekt niet zo goed als zijn broertje. Maar ook deze is romig en smeert fijn. 



Ook op de lippen is het moeilijk om hem goed dekkend te krijgen. Ik heb hier meerdere lagen moeten aanbrengen. Maar de kleur is echt super mooi en gaat niet in de lijntjes zitten. Voor mij zijn nude kleurtjes altijd een uitdaging. Ik ben bang dat mijn gezicht er flets van word. Dus voor mij is dit iets "durven" 


De applicator is een simpel sponsje en dat is heel fijn voor deze creams. De houdbaarheid op de lippen is wel korter dan dat we gewend zijn van de andere lip creams van Essence. De nude kleur gaat heel snel weg. En de rode kleur gaat na zo'n 6 uur weg (zonder grote maaltijd maar met water drinken). Ze faden heel mooi dus je blijft geen rare randjes zien als ze dan eenmaal weg zijn. 

Deze lip creams zijn maar 2 euro per stuk. En dat is echt een steal. Ik zou er eigenlijk meer van willen kopen zodat ik een voorraad heb. 

Wat vind jij van deze lip creams? 

Liefs, 

Tara











3 opmerkingen:

  1. Ze staan je erg goed! Zelf heb ik getwijfeld om ze te kopen, maar heb het uiteindelijk niet gedaan.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staan je allebij erg mooi :)
    Ik heb erg staan twijfelen om ze mee te doen, maar heb ze laten liggen & ging alleen met een Blush naar huis!
    X

    BeantwoordenVerwijderen