donderdag 18 september 2014

Make-Up studio Lipstick 80

Make-Up Studio had van de week een hele leuke actie op instagram. Als je plaatste welk nummer jou het mooiste leek kon je die krijgen! Aan bijna iedereen gaven ze wel zo'n lipstick dus ik besloot mee te doen. Ik vond het wel gek dat ze dat deden, dus ik verwachtte niet dat ik ook echt wat zou krijgen. Maar niets is minder waar!


Ik heb veel over Make-up studio gelezen en gezien. Maar ik heb nooit zelf een product gehad. Ik vind de reviews en looks van de producten altijd heel erg mooi. Dus ik was wel heel erg blij dat ik deze kans had om een van de producten te proberen. 


Ik werd al verliefd toen ik de lipstick uit het doosje haalde. Een prachtige matzwarte verpakking met gouden letters en een glimmend randje. Hij voelt heel luxe aan. Ik vind het leuk dat de huls vierkant is, want daar heb ik er nog niet zo veel van. 


Ik koos voor nummer 80 omdat het een mauve kleur is en dat is sowieso helemaal een ding dankzij Kylie Jenner. Zo'n kleur had ik nog niet in mijn collectie en ik was benieuwd of dit bij me zou passen. 


De swatch vind ik al prachtig. Hij brengt mooi aan en voelt niet heel sticky. Ik vind de kleur echt prachtig. Het is echt een berry/mauve kleur. Echt stunning. 



En dan de kleur op mijn lippen. Ik zie geen extra duidelijke lijntjes, maar wel een hele mooie kleur voor de herfst. Ook vind ik dat hij goed bij mijn huid staan. Hij smeert lekker en voelt niet droog aan. Ik ben ontzettend enthousiast hierover. Het is niet super budget maar goedkoper dan een M.A.C. lippenstift. En naar mijn mening net zo goed! 

Deze lipsticks zijn online te koop op de make-up studio site en in de winkel in Amsterdam. Ze kosten €15,90 per stuk 

Wat vinden jullie van deze lipstick? 

Liefs, 

Tara






Geen opmerkingen:

Een reactie posten