woensdag 10 september 2014

Essence limited edition Hello Autumn 01 a walk in the park palette

Ik vond de lipcreams van de Hello Autumn zo fijn dat ik besloot nog iets te kopen uit deze collectie. Ik kocht het "a walk in the park" palette. Wat mooie goud/bruin tinten heeft als de blaadjes die van de boom zijn gevallen. Dan voelt het ook nog echt als een wandeling in het park.




Ook dit palette heeft weer de leuke blaadjes op de verpakking. Verder is het gewoon een beetje een standaard verpakking met oogschaduw sponskwastjes. Niets bijzonders verder dus. Ik vind de kleuren echt heel leuk. Het ziet er super herfstig uit en de gouden deeltjes erin vind ik heel mooi. Wat het een chique herfst maakt. 


Wat ik altijd leuk vind is dat Essence een soort uitleg hebben op de achterkant van hun oogschaduw paletten. Dat is erg goed gericht op hun wat jongere kopers. Voor de meiden die nog nooit oogschaduw looks hebben gemaakt is dit dus ook een heel mooi beginners palette. Zoals hier ook staat afgebeeld zijn de eerste drie lichte kleuren voor het gehele ooglid. En de donkere kleuren voor diepte en blenden. 


De pigmentatie is niet denderend maar ook niet verschrikkelijk. Het is wat moeilijker om de lichte kleuren mooi te krijgen. Maar ik vind ze wel heel mooi. Het zijn allemaal shimmer oogschaduws. Ik vind de laatste 3 kleuren het mooiste. 



En hier heb ik de kleuren in een ooglook samen gebracht. Ik heb de eerste kleur als highlighter aangebracht. De 3e kleur over het gehele ooglid. En de 4e & 5 kleur in de crease & outer V om diepte in de look te brengen. 


En dit is mijn full face. Ik heb de Beauti-FALL lipcream erbij gebruikt om een soort van volledige look bij deze collectie te maken. Ik vind dit samen echt heel erg mooi. En ook wel leuk voor een etentje met familie. 

Ik ben heel enthousiast over deze hele limited edition. Ik wil eigenlijk alles wel hebben. Maar helaas laat mijn portemonnee dit niet toe. Maar ook wat ik bij andere bloggers heb gezien is heel mooi. Ik ben in ieder geval heel blij met de producten die ik van deze collectie heb aangeschaft. 

Dit palette kost €3,50 en is te koop bij kruidvat en trekpleister 

Wat vinden jullie van de Hello Autumn collectie? 

Liefs, 

Tara






\





Geen opmerkingen:

Een reactie posten