maandag 6 oktober 2014

Halloween #1 Sailor moon tutorial + Hoe doe je een pruik op? (Filmpje)

De mensen die op mijn youtube kanaal zijn geabonneerd hebben hem al gezien. Afgelopen donderdag heb ik een tutorial gemaakt voor sailor moon! Dit is de eerste in mijn Halloween make up tutorial reeks.

Voor de mensen die niet weten wie of wat sailor moon is. Sailor moon is een serie uit de jaren 90 en het is japans. Er zijn in totaal 5 seizoenen geweest met 200 afleveringen. 3 animatie films, 1 speelfilm en een musical. Hier in Nederland is alleen het eerste seizoen op tv geweest en daarna geflopt. Het gaat over een meisje dat super krachten heeft en daarmee het kwaad aan gaat. In de verloop van de serie komen er meer sailors bij en vormen ze een groep. Het is eigenlijk de voorloper van Winx club maar veel leuker. Dit jaar hebben ze de serie opnieuw uitgebracht en in een nieuw hoesje gestoken. Je kunt de serie nog in het engels en japans online kijken!



Ik wil niet teveel van de serie weggeven dus hier een afbeelding. En ik zou een aflevering proberen als jullie geïnteresseerd zijn. 

Ik ga sailor moon cosplayen en ik ben druk bezig met een kostuum. Hand gemaakt ja. In mijn tutorial laat ik zien welke make up look ik zou maken voor sailor moon (dat is trouwens de blonde in het midden van de afbeelding)


Kun je de video niet zien? Klik dan hier

Ik zou het ook leuk vinden als jullie abonneren op mijn kanaal. Want je kunt er de komende weken veel video's op vinden!

Liefs, 

Tara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten