woensdag 29 oktober 2014

Halloween #5 MAC X Rocky Horror Picture Show Sculpt and shape powder Bone Beige/ Emphasize

Ik ken de Rocky Horror Picture Show door het boek (en de film) The Perks Of Being a Wallflower. Het is mijn favoriete boek. Ik heb altijd de musical willen zien, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen. Hoe dan ook spreekt het me wel aan. Toen ik hoorde dat MAC voor Halloween met een Rocky Horror collectie kwam was ik ontzettend blij. Ik besloot de Sculpt and Shape powder aan te schaffen.




Veel beauty bloggers vinden de verpakking lelijk. Hoewel ik dit wel kan snappen, hoort dit wel echt bij de musicalfilm. Het schreeuwt Rocky Horror. En dan vind ik het juist heel leuk! Ik vond het ook een aangename verassing dat zelfs in de binnenkant een print was met alle personages. 


Ook het doosje van de poeder is geweldig. Ik vind dit gewoon heel leuk gedaan. Je kunt het doosje open maken door een knopje in te drukken. Ik weet nu al dat ik dit verslavend ga vinden. Maar ik vind het ook handig zodat het niet zomaar open gaat. 



In het doosje zit een matte wit/beige poeder. Allebei zijn ze mat. Ik ga natuurlijk de bruine poeder gebruiken als bronzer. Zo'n witte matte kleur vind ik altijd moeilijk te gebruiken, want ik vind highlighters mooier als ze glinsterend zijn. Maar daarvoor is het bedoeld. 


Ik vind de bronzer echt prachtig. Het is een bijzondere kleur. Hij is donkerbruin maar wel echt iets voor een lichte huid. De highlighter is goed gepigmenteerd. Zeker voor een witte kleur. 


Op mijn huid vind ik de bronzer heel mooi. Hij is net iets donkerder dan ik normaal heb, maar ik vind het wel heel goed bij me passen. Hij shaped makkelijk en je kunt hem zo donker maken als je wilt.



Ik heb de witte poeder ook een beetje gebruikt, boven mijn blush. Ik heb hier nog niet echt een oordeel over bedacht. Ik ben verder heel erg blij met deze Sculpt and Shape powder. Het is trouwens ook mijn eerste MAC product wat geen lipproduct is. 

De poeder is op dit moment uitverkocht. Ik heb hem gekocht op de mac site. De collectie is verder ook heel mooi, je kunt nog een aantal producten kopen. 

Wat ik verder draag: 
- Catrice matte foundation
- Essence transparante poeder
- NYX oogschaduw
- MAC Lady danger lipstick
- Essence Blush in apricot
- Essence liquid liner
- NYX jumbo pencil in Milk
- Essence oogschaduw poeder
- Hema wenkbrauw potlood
- Le volume de Chanel mascara

Wat vinden jullie van deze poeder? 

Liefs, 

Tara


4 opmerkingen:

  1. So pretty, ik was helaas te laat met deze aan te schaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Een matte witte kleur is ook erg handig om mee te shapen, denk aan je neus (daar moet niet echt glans bij zijn). Ik heb de gouden glitters besteld uit deze collectie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit! Ik ben juist wel fan van de verpakking van deze LE!

    BeantwoordenVerwijderen