maandag 6 oktober 2014

Halloween #2 Essence lipstick Black gossip

Bij Halloween hoort eigenlijk gekke make up. Essence speelt hier op in met hun uitgebreide collectie. Aan de lipstick kleuren hebben ze een zwarte toegevoegd. Op die manier durf ik het aan om een keer zwarte lipstick te proberen. En het past helemaal bij deze maand!




De lipstick komt in dezelfde tube als altijd. Stiekem vind ik dat wel jammer omdat nu alles gewoon super zwart is en het ziet er daardoor een beetje goedkoop uit. Maar ik mag niet klagen. Het is en blijft een budget merk. 


Ik vind de naam Black Gossip leuk bedacht. Hele zwarte roddels haha. Het is nummer 19 uit de lijn en dus een nieuwe toevoeging. Ik denk dat deze snel het assortiment verlaat omdat Essence een merk is wat zich richt op jongere meiden en die durven dit niet zo snel aan. 


Het is moeilijk om een lipstick intens zwart te krijgen. En dat blijkt ook nu. Ik moet er meerdere malen overheen om hem echt zwart te krijgen. Ook is hij heel erg glanzend en erg zacht. Ik denk dat hij niet de hele dag blijft zitten. 


Ook op mijn lippen blijkt het moeilijk om deze lipstick mooi zwart te krijgen. Ik vind hem meer heel donker grijs. Wat ik jammer vind is dat als je je lippen op elkaar wrijft de lipstick weer een beetje verdwijnt. Niet echt handig voor een feestje. 


En dan vind ik de kleur ook totaal niet bij me passen. Het maakt me super bleek op een manier wat ik niet zo mooi vind. Maar voor een Halloween tutorial is dit natuurlijk geschikt dus daarom blijft hij ook lekker in mijn stash. Ik zou deze kleur alleen nooit buiten Halloween om dragen. 

Wat vinden jullie van deze griezelige lipstick?

Liefs,

Tara






6 opmerkingen:

  1. Jammer inderdaad dat hij niet goed dekt, maar hier kan je zeker wel creatief mee zijn op Halloween :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind zwarte lipstick heel gaaf! Miss Sporty had ook al een in het assortiment. Zou je dit ook buitenshuis durven dragen? Ik ben er zelf nog niet helemaal uit...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik niet. Maar ook omdat ik het niet bij mezelf vind passen. Met Halloween zal ik het wel doen!

      Verwijderen
  3. Hmmm, tja wat zal ik er op zeggen, het past bij dames die een ietswat andere smaak hebben op het gebied van make up dan de gemiddelde jongedame...heel eerlijk gezegd vind ik het wel leuk bij de dames die die make up smaak dagelijks dragen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm leuk voor Halloween, maar om elke dag te dragen neen dankje :)
    Ik denk ook dat het rap het assortiment zal verlaten!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, hij is er nog, vanmiddag gekocht...wil hem zelf meer gebruiken voor combineren, net als trouwens de witte lipstick die ik overigens op zichzelf minder draagbaar vind dan de zwarte. ;)

    BeantwoordenVerwijderen