donderdag 30 oktober 2014

Halloween #6 Plog Zombie walk Arnhem 2014

Sinds ik The Walking dead kijk vind ik zombies helemaal geweldig. Het was dan natuurlijk ook meer dan logisch dat toen ik zag dat er een zombiewalk was in Arnhem, ik er heen wilde. Om jullie een idee te geven van zo'n walk heb ik wat foto's gemaakt. Wel met mijn iphone, want in die drukte wilde ik geen dure camera meenemen. (Ook in verband met schmink)





Om 17.00 was de aanvang in de Willemeen. Hier stonden tafels klaar met spiegels en sponzen. Ik had mijn eigen make up voor het geval dat meegenomen. En dat was maar goed ook. Ik kon lekker zelf mijn gang gaan. Er was ook een team aanwezig wat je, tegen betaling, kon opmaken, 


Na iets meer dan een uur waren wij klaar met de make up en de special effect wonden. Dit was natuurlijk de eerste keer, dus niet perfect. Maar ik vond het uiteindelijke resultaat wel echt heel tof geworden. 


Ik heb de "bijt"wonden gemaakt met liquid latex, watjes en heel veel schminck, nepbloed en oogschaduw. Ik was heel erg trots op de wond van Gunnar. Bij mezelf was het toch iets moeilijker. 


Toen begon het wachten want pas om 19.00 mochten we weg. De barmannen waren ook heel leuk verkleed en er stonden allemaal Halloween spullen. 



En toen stonden we met zijn allen buiten, te wachten om "los gelaten" te worden. Allemaal in zelf bedachte zombie kunstwerken. Helaas kon ik ze niet goed op de foto krijgen, maar er zaten een paar film waardige zombies bij. 


Helaas waren we hier aan het lopen dus kon ik weer geen goede foto maken. Maar om 7 uur werden we losgelaten in de stad om een route van twee uur te lopen tussen het winkelende publiek. We hebben mensen laten schrikken, laten lachen en helaas sommige kinderen laten huilen. Ook waren een aantal mensen boos dat we dit deden, wat ik een beetje gek vond. Hoe dan ook was het ontzettend leuk om te doen. 


Na de walk was er nog een afterparty, maar omdat ik morgen mijn feest heb en goed voorbereid wil zijn sloeg ik dit af. We gingen nog even naar binnen bij de Willemeen waar wat lekkernijen stonden en je kon jezelf warm drinken met gratis koffie of thee. 
De rit terug met de trein was een beetje awkward maar ik had het er voor over. Want ik had zeker een night to remember! 

Wat vinden jullie van zo'n zombie walk? 

Liefs, 

Tara





Geen opmerkingen:

Een reactie posten