maandag 20 oktober 2014

Halloween #4 Harley Quinn (Batman) tutorial

De tweede halloween tutorial is live mensen! En deze keer is het Harley Quinn van Batman. Ze is de vrouw van the Joker en een geweldig personage. Mijn favoriete personage zelfs! De tutorial is niet perfect geworden, maar ik wilde hem alsnog met jullie delen.



Ik haalde mijn inspiratie van deze cosplayer.



Producten die ik heb gebruikt: 



Grimas witte schmink
Révecen foundation in white
Essence transparante poeder
Essence liquid liner
p2 satin lipstick
Révecen liquid lipstick in Blood
H&M fake eyelashes 



Kun je de video niet bekijken klik dan hier.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van deze tutorial vinden dus let me know! 

Liefs, 

Tara   




1 opmerking:

  1. Wat dat betreft is dit wel een onwijs leuke tijd van het jaar,...het ziet er goed uit, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen