maandag 3 november 2014

Makeup Revolution Eyes Like Angels 32 ultra eyeshadows

Ineens ontstond er een bom op Facebook. Overal waren foto's en sites te vinden met de nieuwe merken MakeUp Revolution en I <3 Make Up. De merken horen bij elkaar en ze komen uit Engeland. Daar zijn ze al heel lang een ding en sinds kort dus te koop in Nederland. Ik kreeg voor mijn verjaardag het Eyes like Angels palette en het Death by Chocolate palette (die zien jullie later)




Het palette zat in een shiny verpakking. Je kunt de titel bijna niet zien door de camera. Ik vind dit er trouwens wel een klein beetje goedkoop uitzien. Maar dat mag niet baten. De verpakking zelf is een stevig doosje die wel van goede kwaliteit is. Hij kan wel snel vies worden. 



In het palette zitten 32 prachtige kleuren met ieder een eigen naam. Hiervoor heb je een plastic papiertje met de alle namen er op. Ik vind dit persoonlijk niet zo fijn, want ik ben zo iemand die dit snel kwijt raakt. Maar aan de andere kant is het natuurlijk super dat de oogschaduws allemaal namen hebben. Ik ga jullie alle swatches laten zien. 


Rij 1, van links naar rechts.
Black Stars is een glitter grijze kleur. Op de foto komt hij niet zo mooi over maar hij is prachtig gepigmenteerd. Dit is eigenlijk een perfecte Halloween kleur.
Green Dream is eigenlijk meer blauw maar heeft een prachtige pigmentatie. Het is een hele bijzondere kleur. Ik vind hem echt prachtig.
Peach Cream is van dit rijtje het minst gepigmenteerd en zoals je ziet ook heel erg korrelig. Dat is jammer. Dit is meer een matte kleur voor onder je wenkbrauw bot.
Orchid is weer een prachtige blauwe kleur. Hoewel hij in de verpakking donkerder lijkt ga ik niet klagen.
Sophisticated Pink vind ik de mooiste kleur uit dit rijtje. Prachtige pigmentatie en de kleur is gorgeous. Perfect voor de herfst!
Dream is zo dromerig als de naam suggereert. Het is een prachtige roze parelmoer kleur die ik nog nooit zo heb gezien.
Pink Glow is weer een mooie highlighting kleur. Hij is wel wat korrelig. Maar die pigmentatie maakt alles goed.
Peacock Dream is een van de eerste paarse kleuren die echt mooi gepigmenteerd is. (uit mijn collectie dan) Ook dit is een geweldige herfstkleur. 


Rij 2
Silver star is bijna hetzelfde als black stars alleen vind ik deze mooier en dekkender ogen.
Emerald Night lijkt op de foto niet zo bijzonder. Maar in het echt is het een prachtige groen met gouden glitters oogschaduw die prachtig zal staan bij de kerstboom.
Lilac Shimmer laat ook echt vooral shimmer zien. Dit vind ik niet erg, maar ik zou deze kleur niet zo snel pakken.
Purpled! is weer zo'n mooie paarse kleur. Hij is matter en donkerder dan Peacock dream. Samen zouden ze een mooie smokey eye kunnen vormen.
Cream is een witte kleur. Helaas niet heel erg mooi dekkend. Dit zijn meerdere laagjes en zo wordt hij ook nog korrelig. Jammer!
Pink! is zoals de naam al zegt heel erg roze. Hij is lekker fel en zeker voor de meiden die dit aandurven een prachtige kleur. Ook een van mijn favorieten uit dit palette!
Lilac Frost is een ontzettend mooie ijskleur. Zoals het ijs in tekenfilms is. Het geeft me een frozen feel. En ik vind dit de mooiste kleur uit dit rijtje.
Award is een prachtige koperen kleur zoals je hem vaker ziet. Hij is gewoon prima en deze kleur kun je veel gebruiken.



Rij 3
Pearl Necklace is een goud witte kleur. Hij is mooi voor highlighten maar wel wat korrelig.
Night Stars is een prachtige blauwe kleur. Ook eentje die ik nog niet eerder heb gezien.
Blue Sheen is een lichtere minder dekkende kleur. Dat hoort ook wel een beetje bij zijn naam. Ik vind het persoonlijk dan wel wat moeilijker om mee te werken.
Pink Frosted is weer zo'n mooie gepigmenteerde roze kleur. Met diezelfde frost feel als bij Lilac Frost. Ik ben fan!
Moss is een lichtere versie van Emerald Night. Ik vind hem mooi maar niet zo bijzonder.
Molton Chocolate is een mooie bruine glitter kleur. Ik vind deze prachtig voor een nude look met wat extra bling!
Choc! bij molton chocolate moet je dan eigenlijk deze kleur gebruiken. Ze versterken elkaar.
Green stars is helaas niet zo gepigmenteerd als de rest. Ik zal deze dan ook niet veel gebruiken.


Rij 4
Green Envy komt licht over op de foto maar is een prachtige diep groene kleur. Ik zie hierbij een prachtige Poison Ivy look bij. (batman)
Copper Dream vind ik denk ik wel het mooiste kleurtje uit het hele palette. Deze bruine rode kleur is perfect voor de herft en super gepigmenteerd.
Bold Purple is eigenlijk helemaal niet zo bold. In de vergelijking met de andere paarse kleuren is dit de minst mooie.
White Light is gewoon een witte kleur. En helaas net zo korrelig als cream.
Orange! is heel mooi gepigmenteerd. Alleen zou ik niet weten of ik dit ooit zal gebruiken. Hij past wel goed bij het WK of EK
Aqua Dream is zo mooi als een droom. Wauw wat een prachtige blauwe kleur.
Truffle lijkt ook echt qua kleur op een truffel. Ik vind ze vies, maar ik ben zeker niet vies van deze kleur.
Silver Dream is een simpele maar mooie zilveren kleur. Een leuke uitgaans kleur!

Ik ben echt heel erg tevreden met de pigmentatie en kwaliteit van dit palette. Ik heb al een aantal keren wat kleuren gedragen en ze blijven de hele dag goed zitten.


\

Hier heb ik Copper dream op mijn bewegend ooglid en Sopthisticated pink in mijn crease. De highlighter onder mijn wenkbrauw bot is cream. Op deze foto heb ik de oogschaduw al een halve dag op! 


Ik vind dit palette super mooi en de kwaliteit is overdreven hoog voor de prijs (€9,99) 
Ik zocht dit palette uit op www.makeupmusthaves.nl De service is hier goed, maar de verzending mag van mij wat sneller! 

Wat vinden jullie van dit palette? 

Liefs, 

Tara


5 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtig palette, deze staat op mijn wishlist. Die swatches <33

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De andere is ook heel erg mooi. Die komt morgen op de blog aah dit merk is zo goed

      Verwijderen
  2. Wat zien ze er prachtig uit! Ik kende deze nog niet, snel eens verandering in maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw perfecte kleuren! Make-up revolution lijkt me zo fijn en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen