dinsdag 4 november 2014

I Heart Make up (MakeUp revolution) Death By Chocolate palette

Gisteren reviewde ik het palette van MakeUp Revolution. Vandaag kijken we naar het zuster merk. Wat eigenlijk bij elkaar gevoegd word op de meeste sites. Zou I heart make up net zo goed zijn? Kijk snel mee!




Waar doet dit mij nou aan denken? Too Faced natuurlijk! Volgens mij inspireert I heart Makeup hun producten op bestaande producten. Ik vind de verpakking heel leuk gedaan, vooral omdat de chocolade hier smelt. 



In dit palette zitten minder kleuren. De helft van het Eyes Like Angels palette eigenlijk. Netzoals bij dat palette zitten de namen weer op een apart papiertje. Dit palette is meer een neutral palette met heel veel shimmers er in! 


Rij 1
White Light is de matte highlighter kleur. Hij is wat moeilijker qua pigmentatie maar dat vind ik bij highlighters minder erg. In de verpakking lijkt hij beige maar hij is echt wit. 
Don't let go is een prachtige metallic kleur. Een hele donkere koper met wat grijs tinten erin. Hij dekt in een laagje echt prachtig. Het is net zo'n liquid shadow.
Break me up is een matte bruine kleur. Hij is perfect voor blenden, ook omdat deze pigmentatie niet de sterkste is. 
Consume me is een donker bruine shimmer kleur. Zoals je hem eigenlijk wel vaker zien maar dat maakt hem niet lelijk. 
All is lost is een matte zwart/groene kleur. Het zal wel moeilijk zijn om hier mee te werken want hij is erg heftig. Maar je kunt hem natuurlijk gebruiken als een lashliner. 


Rij 2 
Lick me is een prachtige oud roze matte kleur. Ik vind deze kleur perfect voor het bewegend ooglid. Hij dekt heel mooi.
Fool's Gold vind ik denk ik wel de mooiste kleur uit het palette. Het is echt een puur gouden kleur. Perfect voor de feestdagen.
One More Bar is een echte melk chocolade bruin. Een prima matte kleur.
Devour me lijkt op de foto bijna paars. Maar het in een donker bruine kleur met grijs er doorheen. Dit vind ik een mooie kleur voor in de crease.
Tear the wrapper is weer zo'n prachtige shimmer. Dit is echt een koper kleur.
Love you to death is een hele mooie shimmer paarse kleur. Hij past goed in combinatie met wat paarse kleuren uit het andere palette.
Ik vind dat dit rijtje samen al een mooie ooglook kunnen vormen. 


Rij 3
Pray for me is een hele dekkende donkerbruin. Met ook weer dat vloeibare metaal gevoel.
Dipped is een lichtere versie van pray for me.
Tease me is een donker zilveren kleur.
Set me free is de lichtere versie van Tease me
Bring down angels isde shimmer highlighter. 

Ik vertel niet zoveel over rij drie omdat de finishes allemaal hetzelfde zijn. Maar deze rij is gewoon ronduit prachtig. 

Netzoals het Too Faced palette ruikt deze naar Chocolade. Chemische Chocolade maar het is chocolade en dat vind ik heel erg leuk. Ik vind dit palette iets minder omdat veel kleuren op elkaar lijken en minder variatie heeft dan het Eyes Like Angels palette. 




Ik heb een natuurlijke ooglook gemaakt met Lick me op het bewegend ooglid. Tear the wrapper in de crease en een klein beetje Tease me in de outer V. 


Ik vind dit palette qua shimmer een perfect palette voor de feestdagen. Je kun er heel overdreven mee omgaan maar je kunt het zoals je bij mij ziet ook heel erg naturel houden. Ik vind dit een mooi palette. Maar als ik had moeten kiezen was ik voor Eyes Like Angels gegaan. 

Dit palette kost €9,99 en is aan te schaffen op www.makeupmusthaves.nl 

Wat vinden jullie van dit palette? 

Liefs, 

Tara   









2 opmerkingen:

  1. Wat is hij mooi zeg, om in te bijten haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I just ordered this and can't wait for it to arrive ^_^ Dankje voor de review, je look is echt mooi :D

    ❤ Sann
    www.Piixel.nl

    BeantwoordenVerwijderen